- Katılım
- 18 Nis 2015
- Mesajlar
- 0
- Konu Yazar
- #1
Bu siteye yeni üye oldum, yaşım 57 ama içim 17 sayılır. Bu sitedeki yazıları okuduktan sonra elimde kullandığım motorlar küçük gelince hemen yeni bir suzuki gv 250 almaya karar verdim, allah nasip ederse perşembe günü Soma'da olacak, bakalım inşallah bende diğer arkadaşlar gibi çevredeki yerleşim birimlerini komşu il ve ilçeleri gezer fotoğrafları burada sizlerle paylaşırım Herkese En güzel akşamlar dileklerimle sevgiler sunarım