Solid Works

Katılım
10 Eki 2010
Mesajlar
707
merhaba arkadaşlar, aslında bir autocad kullanıcısıyım, autocad R14 sürümü çıktığında stajerdim ve ressamlara bakarak iki boyut çizimi öğrendim ve içimde bir ukte kaldı bu programı tam öğreneyim dört dörtlük olsun, çünkü bir yere geliyorum tıkanıyorum ve sinir oluyorum. autocad kurslarını araştırıyorum her danıştığım kişi, artık herkes solid kullanıyor solid öğren, solid öğren solid öğren....
solid kursu araştırıyorum, özel bir kurs 500 tl fiyat çekti, biraz daha araştırdım, mesleki eğitim merkezi kursları varmış m.e.b. onaylı 50 tl , iyi dedik buna katılalım 200 kusur saat, kursa başladık bir seviyeye geldik fakat eğitim profesyonel bir eğitim değil, yüzeysel temel eğitim öğretmen benim sorularıma tam manasıyla açıklama getiremiyor veya getirmek istemiyor, takıldığınız yer varsa özel ders verilir gibi bir halleri var,
vel hasıl kelam aramızda solit kullanıcıları vardır ve içinde özel kursa gitmiş olanlara sorum var
özel kurslar tam manasıyla sorularınıza cevap verebiliyor mu
tüm menüleri öğretiyorlar mı
komutların bütün fonksiyonlarını püf noktalarını açıklıyorlar mı

autocad e karşı hep bir ilgim var sizce auto cad mi yoksa solidworks mü
saygılar.....
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
AutoCAD ile SolidWorks, yani 2D ve 3D; motosiklet ile atv gibidir. Birbiri ile bağdaştıramazsın. İkisi de birbirini tamamlar aslında... Kursa giderek pro bir tasarımcı olamazsın, fakat iyi bir tasarımcı olabilirsin. Bunun için sektöre dalman gerekir. Yani işi mutfağında öğrenmen gerekir. Orada hem işi yaparak tecrübe edinerek, hem de senden öncekilerden birşeyler kaparak çıtanı yükseltebilirsin. Bu yalnızca SolidWorks için değil tüm 3D programlar için geçerli :cat:
 
Katılım
10 Eki 2010
Mesajlar
707
aslında iki boyut benim işimi görüyor fakat solid katı modelden iki boyut görünüşleri otomatik olarak çıkarıyor benim açımdan solid in artısı burda
sıfırdan parça tasarlama gibi bir durumum yok, atelye ye parça gelir resimini çizer ve numuneyi göndeririz, resme göre gelen siparişleri imal ederiz
ve tek negatif yön atelyede benden başka çizim yapan yok ve uygulamayla çıtayı yükseltme durumum yok, o yüzden iyi bir kurs lazım
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
1,442
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kursa gitmen başlangıç olarak sana faydalı olur. O konuda o gitmiş olduğun kurs yeterlidir diye düşünüyorum. Maksat programın mantığını çözebilmen. Solidworks kullanımı öğrenilmesi kolaymış gibi bir görüntü sergiliyor. Belki bu yüzden Türkiye'de çok talep gören bir program. Önemli olan sen bu programı ne maksatla kullanacaksın. Yapacağın işi bu program karşılıyor mu? Bunu çözmelisin. 8 yıldan fazla oldu sanırım kullanıyorum bu programı. Kursa vs hiç gitmedim. Youtube şu an senin için yeterli olur diye düşünüyorum. forum1923.com dan istediğin yardımı da alabilirsin. Biraz çalışarak ve azimle öğrenebilirsin çok zor değil.
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
hort! Autodesk alias kullananınız var mıdır? bu programı öğrenmek istiyorum.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst