şöle bir seferhiar turu

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
Ben bu motur ikidir bizim sitede ( Başakşehir ) görüyorum Benim motorum yok ama sayfanın sıkı takipcisiyim. Yan binada iki motor var biri BMW diyeri yamaha her sabah hayran hayran bakip iç geciriyorum ama neten bildigim bir motor gorunce bir baska oldu 35 KFB 62 plakali motor sahibi Sanirim ( Ümmet abi ) cok selamlar sitede komşularida tanimiyorum ama burdan onlarada cok selam.

tanışsan iyi olur yanına geldiğimiz kardeşimiz mc den parpali kullanıcı adıyla (suna)motorun bulunduğu binanın 2. katında ouruyor.görsen kesin tanırsın benim motor hala orda.servis alcak ordan.

Helal olsun abi,allah kaza bela vermesin inşaallah,nasipse bir gün bende çıkcagım böyle bir tura....Turlayacagım tekerlegin döndügü her yeri,akacagım çoşkuyla yollara,selamlayacagım herkesi,konaklayacagım dogayla içiiçe yaşayacagım..Ahhh Ahhhh.

tüm hayallerinin gerçekleşmesini temenni ederim yusuf kardeşim.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst