Sokaklardaki voleybol veya uçurtma iplerine Dikkat !!!

Katılım
17 May 2008
Mesajlar
91
Bugün iş dönüşü bir sokağa girdim yavaş yavaş ilerlerken 2 ufaklığın ağaçla drek arasında ip bağladıklarını gördüm ip alcaktı ben yavaşladım tam o sırada ben geceyim diye ipi kaldırdılar havaya tam osırada ben ilerlemeye başladım ama uafaklığın biri ipi alcattı ve boynuma dolandı 1- 2 metre sonra anca durdum ufaklım ipi bırakmasa daha kötü olabilirdim şuan boynumda boydan boya bir ip izi var hemen durdum kaskımı çıkarttım çokcuklar özür diledi anneleride birşey olup olmadığını sordular bende birşeyim yok ama daha dikkatli olmalarını söyledim olayı fazla hasar almadan atlattım ama boynum şuan yanıyor ve kabardı aman arkadaşlar dikkat edin...
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
yerdeki ipi kaldıran yaramazlar da var. :)

uyarın için teşekkürler Uğurcan.
 
Katılım
25 Ocak 2009
Mesajlar
310
bisikletle oldu ama ipi öceden farkettim ve elimle tutup kopardım çocukları da baya bi fırçaladım
 
Katılım
17 May 2008
Mesajlar
91
Sabırlı olmak herzaman iyidir sinirlendim ama çocuk işte diyosunuz...
Evet onlarda var :) rica ederim
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
1,231
Hocam çocukluk işte bende yola ip gererdim ama şimdi ne kadar tehlikeli bir davranış yapmışım haberim yok:S
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
İp kesiği çok feci bir acı hissi verir. Geçmiş olsun.
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
geçmiş olsun..
bu olayların hepsi rambo vs. filmlerden kaynaklı şahsen..
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Ben de 1 ay kadar önce benzer şekilde unutulmuş, bırakılmış veya bir afiş...vs asımından kalmış misina benzeri bir ipe rastladım Koşuyolu'ndan Çamlıca'ya çıkılan yolda. Vizörün açık olmasından dolayı, burnumdaki çizgi şeklindeki iz:p 1-2 haftada geçtiyse de, kaskın 2 yanındaki ince kesikler hala o günden hatıradır...:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Olayı ılımlı karşılayıp, geçiştirebilmen çok büyük olgunluk,
geçmiş olsun
 
Katılım
17 May 2008
Mesajlar
91
evet biliyorumda allah gerçeğini göstermesinnn !!!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst