- Katılım
- 17 May 2008
- Mesajlar
- 91
- Konu Yazar
- #1
Bugün iş dönüşü bir sokağa girdim yavaş yavaş ilerlerken 2 ufaklığın ağaçla drek arasında ip bağladıklarını gördüm ip alcaktı ben yavaşladım tam o sırada ben geceyim diye ipi kaldırdılar havaya tam osırada ben ilerlemeye başladım ama uafaklığın biri ipi alcattı ve boynuma dolandı 1- 2 metre sonra anca durdum ufaklım ipi bırakmasa daha kötü olabilirdim şuan boynumda boydan boya bir ip izi var hemen durdum kaskımı çıkarttım çokcuklar özür diledi anneleride birşey olup olmadığını sordular bende birşeyim yok ama daha dikkatli olmalarını söyledim olayı fazla hasar almadan atlattım ama boynum şuan yanıyor ve kabardı aman arkadaşlar dikkat edin...