- Katılım
- 28 Ara 2015
- Mesajlar
- 611
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar sizlere uzun süredir rahatsız olduğum artık somut birşeyler yapmam gerektiğini düşündüğüm konuyu açıklıyorum.
Hırsız diyorum evet günah aldığımı düşünmüyorum çünkü bu herifler sürekli kapılarının önüne motor çalışmaz haldeyken elle iterek çeşit çeşit plakasız motorlar getiriyorlar izliyorum takip ediyorum motosikletle uğraşıyorlar sokuyorlar takıyorlar falan.
Bit gün bi arkadaşımla bu konuyu konuşurken yine bi motosiklet getirdiler iterek dayanamadı arkadasim sordu "bu motosikletleri nerden buluyorsunuz ruhsatları var mı dıye " lafı evelediler gevelediler arkadaşimda biraz catlaktir korkusuzdur " bundan sonra daha burda ruhsatsız motosiklet görmeyeceğim" diyerek uyardı ama yine görüyorum ki sürekli plakasız motorlar getiriyorlar artık eminim bunlar büyük ihtimalle hırsız.
Bu konuda ne yapabilirim sizden fikirlerinizi bekliyorum benim olduğum belli olmadan trafiği arasam haber versem motosikletleri bağlatabilir miyim?
Kim bilir canı yanan arkadaşlarımizin yaralarına merhem olmuş olurum
Hırsız diyorum evet günah aldığımı düşünmüyorum çünkü bu herifler sürekli kapılarının önüne motor çalışmaz haldeyken elle iterek çeşit çeşit plakasız motorlar getiriyorlar izliyorum takip ediyorum motosikletle uğraşıyorlar sokuyorlar takıyorlar falan.
Bit gün bi arkadaşımla bu konuyu konuşurken yine bi motosiklet getirdiler iterek dayanamadı arkadasim sordu "bu motosikletleri nerden buluyorsunuz ruhsatları var mı dıye " lafı evelediler gevelediler arkadaşimda biraz catlaktir korkusuzdur " bundan sonra daha burda ruhsatsız motosiklet görmeyeceğim" diyerek uyardı ama yine görüyorum ki sürekli plakasız motorlar getiriyorlar artık eminim bunlar büyük ihtimalle hırsız.
Bu konuda ne yapabilirim sizden fikirlerinizi bekliyorum benim olduğum belli olmadan trafiği arasam haber versem motosikletleri bağlatabilir miyim?
Kim bilir canı yanan arkadaşlarımizin yaralarına merhem olmuş olurum