Şok 2025 mt07 tanıtıldı

Katılım
24 Ara 2019
Mesajlar
2,051
adamlar langadarnk diye mt07yi tanıttı alel acele.bence bu euro 5.5 mevzusundan ötürü güzel sayılan bir güncelleme almış gibi gözüküyor.en sonunda elektornik gaz kolu güncellemesi almış + çekiş kontrol + sürüş modlarıda gelmiş.ön maşa ters olmuş sonunda oda güzel birde ön fren radyal eklenmiş.kumanda kolları mt09 gibi son nesil olmuş ekranda sanırım mt09 dan gelme.jantlar değişmiş spinfoget olmuş.arka maşa da komple değişmiş gözüküyor.motorada bir el atmışlar 2 3 hp fark etmiş bi önceki kasaya göre.genel olarak tazelenmiş güzel bir motor olmuş gördüğüm kadarıyla.tip olarak baya hoşuma gitti.mt09 sanki daha sonra çıkmış gibi duruyor yada gözüm alıştığı için öyle geldi.
kısaca yürüyeni iyileşmiş görüntüsü bence güzel olmuş mt07 daha böyle oynak buna yakışmış baz sayılan teknolojiler gelmiş hala rakiplere göre fakir ama iyi hadi denilecek kadar eklenmiş.mantıklı seçenekler arasında mt07 2025 yılında tekrar giriş yaptı en azından dinazorluktan kurtuldu.demekki 700cc lerin alayına güzel bir güncelleme geliyor.bu arada amt seçeneği tabiki mt07 içinde gelmiş.oda güzel bir extra olmuş otomatik arayanlara.
2025-Yamaha-MT07A-35-EU-Icon_Blue-Studio-001-03.jpg

2025-Yamaha-MT07AS-EU-Ice_Storm-Studio-005-03.jpg

2025-Yamaha-MT07AS-EU-Ice_Storm-360-Degrees-001-03.jpg

2025-Yamaha-MT07A-EU-Tech_Black-Studio-003-03.jpg

2025-Yamaha-MT07AS-EU-Ice_Storm-Static-002-03.jpg
 
Katılım
24 Ara 2019
Mesajlar
2,051
Kafa tasarımı nasıl bu kadar çirkin olabilir

valla bu güzel olmuş diğerlerine göre nedense daha orantılı heralde iyi durmuş.bana tracer 700 kafa tasarımını hatırlattı kaç yıldır var.mt09 değilde tracer700den ilham alınmış gibi geldi bana.bu kafalara alışın galiba bunlar iyi günler:)
 
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
1,991
Far dedin mi, iki tane keskin göz arıyorum hep. Ama bunun ki gibi değil, far kaplıylenken de kendini gösteren.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,469
Motosikleti
D400
moturun g.tünü başkası yüzünü başkası gövdesini başkası tasarlamış sanırım.
 
Katılım
24 Ara 2019
Mesajlar
2,051
Far dedin mi, iki tane keskin göz arıyorum hep. Ama bunun ki gibi değil, far kaplıylenken de kendini gösteren.

o işte insanın içindeki İÇGÜDÜ.baktığı şeyde 2 tane göz görme isteği var insanda.o yüzden tek gözde zorluyor tasarımcılar 2 farlı gözlü yapılan herşey genelde güzeldir olmasa bile daha sıcak samimi hissettirir
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
Bu yeni nesil motor tasarımlarından çok sıkıldım ben ya.
Farlar cücük kadar, jantlar cıvıl cıvıl, bir işe yaramayan gagalar.
Ben düz adamım, dümdüz motor istiyorum arkadaş. Kocaman far olsun, siyah jant olsun, renk düz olsun. İlla cruiser mı alalım?
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,042
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
o işte insanın içindeki İÇGÜDÜ.baktığı şeyde 2 tane göz görme isteği var insanda.o yüzden tek gözde zorluyor tasarımcılar 2 farlı gözlü yapılan herşey genelde güzeldir olmasa bile daha sıcak samimi hissettirir

Tek gözlü yılan geliyor diye dolaşan apaçiler dolacak piyasaya anlaşıldı. :)
 
Katılım
24 Ara 2019
Mesajlar
2,051
2024-Yamaha-MT07AB-EU-Yamaha_Black-360-Degrees-001-03.jpg

merak ettim eskiyede baktım bariz bir şekilde eski versiyondan daha güzel olmuş.alttakide benim eski motor aynı renk 2018 mt07 hey yavrum heyyy tasarım görün:cherry: en dengeli tasarım tabi bundaydı ilk versiyonda çok zayıf çelimsiz duruyordu
2018-Yamaha-MT-07-EU-Night-Fluo-Studio-001.jpg
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,549
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Hakikaten şok oldum. İlk kasası ne güzeldi. Japon motorlarında son bir kaç yıldır "Motorun genelini güzel tasarlayalım, kafasını da şey kafasına benzetelim" akımı var.
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
bumblebee savaş modu gibi olmuş kafası, eski modellere göre gayet güzel görünüyor.
yamaha artık güzel modeller çıkartmaya başladı, tasarımcısı mı değişti bunların ne oldu :)
 
Katılım
24 Ara 2019
Mesajlar
2,051
bumblebee savaş modu gibi olmuş kafası, eski modellere göre gayet güzel görünüyor.
yamaha artık güzel modeller çıkartmaya başladı, tasarımcısı mı değişti bunların ne oldu :)

iyi kötü güzel çekici değil artık bütün tasarımlar ne kadar fütüristik nekadar cyberpunk yapabiliriz yarışındalar.yukarıda 3 tane mt07 var en eskisinin diğerlerinin yanında ne kadar eski ve antika kaldığına bak.baya yakışıklı bir kasaydı 2018 20 arası ama işte böyle uçuk kaçık çizimlerin yanında artık klasik çizimler çok eski duruyor çabuk eskiyor.allah var cidden beğendim yeni mt07yi kafa mt09 gibi ama o aradaki bölgeyi bunda karadenizli burnu gibi biraz uzatmışlar:)
 
Katılım
23 Kas 2020
Mesajlar
1,875
Elektronik gaz kolu nasil tepki verecek bakalim motorun o deli dumrul ruhunu verecekmi merak ediyorum.

Fiyat da onemli tabi. Hadi gsx8s biraz farkli bi klasman gibi ama Hornet var cok guclu bir rakip.

Icimden bir ses mAster of torque a ufaktan veda edecekmisiz diyor gibi.. Bide yamaha burnundan kil aldirmiyor ki ne kampanya ne taksit hicbirsey sey yok.
 
Katılım
25 Eki 2022
Mesajlar
2,085
Motosikleti
Yamaha XSR700
Motosiklette fikfikli özellikler, tablet ekranlar sevmeyen bir ben kaldım sanırım. Bir ABS olsun başka bir şey istemiyorum. Gerek yok demiyorum ama istemiyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Güncellemeler için Honda'ya teşekkür edin.
Hakikaten şok oldum. İlk kasası ne güzeldi. Japon motorlarında son bir kaç yıldır "Motorun genelini güzel tasarlayalım, kafasını da şey kafasına benzetelim" akımı var.
Yamaha da Honda gibi hentai'lerden esinlenmiş olmasın :queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:17 ----------

Bu yeni nesil motor tasarımlarından çok sıkıldım ben ya.
Farlar cücük kadar, jantlar cıvıl cıvıl, bir işe yaramayan gagalar.
Ben düz adamım, dümdüz motor istiyorum arkadaş. Kocaman far olsun, siyah jant olsun, renk düz olsun. İlla cruiser mı alalım?
Son samuray:

2002-honda-919e-streetfighter.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst