soğukken sesli çalışşma sorunsalı

Katılım
29 Eyl 2013
Mesajlar
4
keyıflı forumlar arkadaşlar benım bır sorunum var . 2006 gsxr 1000 motorum var yenı aldım daha huyunu suyunu bılmıyorum motor ilk çalıştırdıgımda tıkırtı sesı var 75-80 dereceye geldıgınde ses kayboluyor soğuyunca yıne başlıyor.arada soğukkende çok ınce gelıyor ama yıne kesıyor sizce neden olabılır başına gelen oldumu daha önce yada bır fıkrı olan varmıdır sımdıden tesekkur ederım
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
731
Suzukiler genelde gürültülü çalışan makinalar, bendede zamanında GSX-R600 vardı 2006 soğukken sesli çalışırdı kafaya takılacak bi durum yok tahminimce...
 
Katılım
29 Eyl 2013
Mesajlar
4
bı motorcuya gösterdım debrıyaj tası olabılırmı dedım. olabılır de olmayabılırde motoru ındırmemız laızm dedı bana komık geldı bastan tıkır tıkır baya rahatısz oluyorum takıntılı oldugum ıcın ama ısınınca kesıyo buyuk bı sorun oldugunu bende dusunmuyorum aslında
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
1,135
valla çok tahmini olacak ama soğukken benim motorda egsoz ses yapıyor tiz bi şekild egsoz ısındı mı gidiyor :) tabi ybr ile gsxr karşılaştırılmaz ama sonuçta metal yani. zaman içinde genleşen parçaların arasındaki ufak boşluklar soğuyunca ortaya çıkıp ses çıkartıyor olabilir. ısınınca tekrar genleştiğinden kayboluyordur :) ben kendi motorum için böyle düşündüm açıkcası :queen:
 
Katılım
29 Eyl 2013
Mesajlar
4
:D yok kardesım senın motorla aynı sıkıntı deıl analdıgım kadarıyla
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
üstten çift egzantirik (dohc) motorlarda bu daha belirgin oluyor.

benim motorda soğukken traktör gibi rolantide :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst