Sofuoğlu'nun kaskı Toçoğlu'nda..

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
2010 Dünya Supersport Şampiyonu Kenan Sofuoğlu, yarış kaskını Sakarya Büyükşehir Belediye Başkanı Zeki Toçoğlu'na hediye etti.

Belediyeyi ziyaretinde konuşan Sofuoğlu, Sakarya'da yıllardan beri yapmak istediği yarış pistine en büyük desteği Belediye Başkanı Toçoğlu'nun verdiğini söyledi.

Toçoğlu'nun yanına dünya şampiyonu olarak gelmenin ayrı bir gurur olduğunu ifade eden Sofuoğlu, ''Türkiye'de iki kişiye yarış kaskımı hediye etmeyi planlıyordum. Bunlardan birisi sayın Başbakanımız, diğeri de Zeki başkanımızdı. Şimdi başkanımıza kaskı teslim ettim. Çünkü Sakarya'da en büyük desteği başkanımız verdi. Kendisine çok teşekkür ediyorum'' dedi.

Toçoğlu ise Sofuoğlu'na her zaman destek vereceklerini belirterek, ''Verdiğimiz destek artarak devam edecek. Kenan hem ülkemizin, hem de şehrimizin gururu. Göğsümüzü kabarttı. Bugüne kadar olduğu gibi, bundan sonra da her konuda şampiyonumuza destek olmaya devam edeceğiz. Desteklerimiz artarak devam edecek. Kendisini şampiyonluğu için tebrik ediyorum. Kask için de çok teşekkür ediyorum. Birini değerli Başbakanımıza, diğerini de bana ayırmış. Ben de çok gururlandım. Bundan sonraki yarışlarda da kazasız belasız üstün başarılar diliyorum'' şeklinde konuştu.

Sofuoğlu, daha sonra yarışlarda kullandığı kaskını Toçoğlu'na hediye etti. Toçoğlu ise Sofuoğlu'na çiçek ve cumhuriyet altını verdi.

Kaynak:Ajans Spor
 

Ekli dosyalar

  • kenanSofuoglu_karsilama.jpg
    kenanSofuoglu_karsilama.jpg
    12.3 KB · Görüntüleme: 3,357
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
konuyla alakasız olabilir ama kenan karasu/yenimahallelimi?
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
...
Kavuklu gorunce sunnet çocugu sandim, kaski kaptim.:p

DSCN6387.jpg

...

Yakaladık Toçoğlu'nu:p Yıllardır Coqoğlu mahlasıyla aramızda dolaşıp, motosikletçi diye kendini sevdiren saydıran adam belediye başkanı çıktı iyi mi...:p
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Anaaaaam!! Hiç olmadı bak bu üstad. ::miiz1::
Yıllardır bizi kandırmış, duygularımızla oynamış. ::miiz::
:p
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Topçuoglu hanginiz?
-Benim!
-Benim
-Nayiirr benim!!!!:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst