Sofuoğlu'nun hayatı film olacak..

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Spor Toto Teşkilatı Başkanı Bekir Yunus Uçar, İddaa üzerinden elde ettiği 700 bin TL isimhakkını 'alın teri' olmadığı gerekçesiyle kabul etmeyen Dünya Supersport Motosiklet Şampiyonu Kenan Sofuoğlu’na bu parayla 'film çevirmesi' teklifini yaptı.

İddaa’daki yarışlarına 2 yılda oynanan bahislerle küçük çapta bir servet sahibi olma fırsatını inançları gereği geri çeviren Sofuoğlu’nun kendisini ziyaret ederek hassasiyetini ilettiğini kaydeden Uçar, “Ben de Kenan’a bizdeki dokunmadığı parayla kariyerini anlatan bir filmçevirmesini önerdim. Para yetmezse, mali destek verebileceğimizi de söyledim” dedi.

Türkiye’nin önde gelen yönetmenlerine teklif götürülerek gişe veya belgesel türü bir film yapılabileceğini ifade eden Uçar, “Kenan bu teklifimizi düşünmek ve ailesiyle paylaşmak istedi. Böyle bir girişim, hemKenan’ın daha çok tanınması hemdemotosiklet sporununsevilmesi için yararlı olabilir” diye konuştu.

‘KAYNAK ZATEN BİZİZ’
Uçar ayrıca, İddaa olarakMotosiklet Federasyonu’nun en önemli sponsorlarından biri olduklarına da dikkat çekerek, “Kenan’ın sezon içinde federasyondan aldığı paranın kaynağı da biziz. Hassasiyetini anlıyorum fakat bu işe biraz da profesyonelce yaklaşmak gerek” diye konuştu. Sofuoğlu’nun geçen sezon da Dünya 3.’sü olduğunu ancak yeterli ödül alamadığını vurgulayan Uçar, “Motosiklet olimpik spor olmadığı için ödül alamıyor. Özel ödül verilmesine alışıyoruz. Bu konuda son aşamaya gelindi. Bu rakam100 bin TL civarında olabilir” ifadesini kullandı.

Kaynak:Ajans Spor
 

Ekli dosyalar

  • 36156.jpg
    36156.jpg
    9.7 KB · Görüntüleme: 13,429
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
1,277
keşke kabul etseler de öyle bişey olsa çünkü kardeşlerini kaybetmesine rağmen bırakmadı motosikleti büyük adam vesselam,
 
Katılım
8 Eki 2009
Mesajlar
611
hep düşünür dururdum biride cıksa mosiklet konulu bi film yapsa diye. umarım kabul ederde bu proje gerceklesir.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
desenize artık yerli motosiklet filmide izlicez.inşallah kenan taklifi kabül eder bizde zevkle izleriz,başarılar kendisine.
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
haydi hayırlısı bakalım,motorsporuyla uğraşmak isteyenlere nasıl olunur,ne yapılması gerekir tarzından bir kapı açılır.öncümüz kenan sofuoğlu :cat:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Eee..Hani 700 bin i bağışlamıştı?..:silent::silent: Dokunmadı diyor... :silent:

İşallah güzel bir film çevirirler... Kenan ın hayatı zaten film gibi... :cat:
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
611
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Eee..Hani 700 bin i bağışlamıştı?..:silent::silent: Dokunmadı diyor... :silent:

İşallah güzel bir film çevirirler... Kenan ın hayatı zaten film gibi... :cat:

hocam o para bagıslandı okula arazısı alındı büyük bir kısmıyla okul akyazı pazarköyde bitmek üzere,
kalanı da bağışlandı ,
Bekir yunuz üçar ın bahsettıgı 2010 yılında elıne gececek tahmını para isim hakkı,
konuya gelınce güzel bir çalışma olacagına inanıyorum ,eger kenan sofuoğlu sıcak bakarsa tabi henüz proje aşamasında olan bir bir konu ,
herieyın hayırlısı ,
saygılar i
kenan saruhan
 
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
Görmemişin şampiyonu olmuş neresini kopartacağını şaşırmış.
sanırım parayı birilerine kanalize etmenin yeni yollarını arıyorlar.
ne diyelim hayırlısı olsun.

film ile uğraşacaklarına adam gibi 2-3 pist yapsalar ya. millet istediği gibi gazlasın.
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
758
filmi çekmek için biraz erken bence.. şimdi çekilirse filmde önümüzdeki yıllarda yaşanacak birçok şey olmamış olacak. Biraz daha beklenmeli.
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
Görmemişin şampiyonu olmuş neresini kopartacağını şaşırmış.
sanırım parayı birilerine kanalize etmenin yeni yollarını arıyorlar.
ne diyelim hayırlısı olsun.

film ile uğraşacaklarına adam gibi 2-3 pist yapsalar ya. millet istediği gibi gazlasın.

:cat:

film çekeceklerine pistleri onarsınlar, yeni pist yapsınlar...Hem ülke kazansın hem motorsporları hemde pist yüzünden kimse ölmesin sakat kalmasın:pr:
 
Katılım
13 Eyl 2009
Mesajlar
149
film çekeceklerine pistleri onarsınlar, yeni pist yapsınlar...Hem ülke kazansın hem motorsporları hemde pist yüzünden kimse ölmesin sakat kalmasın:pr:[/QUOTE]

aynen katılıyorum ama bir yandan film çekerlerde motosiklet severlere bi umut ışıgı olur diye düşnüyorum.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ifade eden Uçar, “Kenan bu teklifimizi düşünmek ve ailesiyle paylaşmak istedi.” diye konuştu.

]

Sofuoğlu'nun hayatı film olacak..


Haber ve başlık arasında uçurum var...Başlıkta kaynağın yorumu(uydurması veya gönlünden geçen hissiyatı diyelim ) var...

Bence böyle bir prodüksiyon yerine Darülaceze veya Çocuk Esirgeme Kurumundaki kimsesizlere jestler yapılabilir...

ama Haydan gelen para filme gidecek belli...
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Sofuoğlu'nun hayatı film olacak..


Haber ve başlık arasında uçurum var...Başlıkta kaynağın yorumu(uydurması veya gönlünden geçen hissiyatı diyelim ) var...

Bence böyle bir prodüksiyon yerine Darülaceze veya Çocuk Esirgeme Kurumundaki kimsesizlere jestler yapılabilir...

ama Haydan gelen para filme gidecek belli...

Gitmez merak etme.
Muhtemelen bir hayir isinde harcanir o para.
Zaten o parayla film de çekilmez.
çekilirse de yazik olur.

Kenan'in hayatinin bir gun mutlaka film olacagina inaniyorum.
Fakat bunun için Kenan'in para harcamasina gerek kalmayacaktir.
Hatta bunun için para alacaktir.
Yani cebinden para harcayip da hayatini film yaptirmak, çakallara para kaptirmak demek.
Kenan parayi istemese de onun parasidir.
En iyi sekilde degerlendirecegine inaniyorum.
Film için henuz erken...:wiinkk:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Film için henuz erken...:wiinkk:

Hemde çok erken....Ama Toto Başkanı istekli bu hususta...:p

Yunus Uçar aslında bizden biri...yani federasyon başkanlığını yıllardır yaptı...

elinin altında kaynak var...bir şekilde büyük kaynakların olduğu bir kurumun başımına verilmiş...


bu parayı pist yapımına harcayabilir...pist dediysek uçak pisti veya moto gp tarzı birşey değil...daha küçük çapta bir saha olamazmı...olur...ama prodüksiyon geliyor aklına...


Bekir Yunus UÇAR


1973 Elazığ doğumlu olan Bekir Yunus Uçar, orta ve lise öğrenimini İstanbul'da tamamladıktan sonra, lisans eğitimi için girdiği İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Gazetecilik Bölümü'nden başarıyla mezun oldu.
Üniversite yıllarından itibaren spor gazeteciliği alanında çalışmaya başlayan Uçar, çeşitli kurum ve kuruluşlarda basın ve spor danışmanlığı hizmetlerinde bulundu.
Spor program yapımcılığı, spor muhabirliği ve spor organizatörlüğü yapan Uçar, Askerliğini Genel Kurmay Başkanlığı Psikolojik Harekât Daire Başkanlığı'nda tamamladı.
Uçar, evli ve üç çocuk babası.

GÖREV YAPTIĞI KURUMLAR:

Türkiye Motosiklet Federasyonu Başkanlığı (2003-2009)
Gençlik ve Spor Genel Müdürlüğü Basınmüşavirliği
İstanbul B.Şehir Bld. Spor Etkinlikleri Gen. Müd.lüğü (6 yıl)
İstanbul Büyükşehir Belediyespor Kulübü (2 yıl)
Eyüp Belediyesi (1 yıl)
Spor Gazeteciliği (12 yıl)
Spor Program yapımcılığı (5 yıl)
GÖREV YAPTIĞI KURUMLARDA YAPTIĞI ÇALIŞMALAR:

Türkiye Motosiklet Federasyonu Başkanlığı

Federasyon Kurucu Başkanı
Federasyonun Başbakanlığa bağlı Özerk hale getirilmesi
Federasyon adına pist ve parkur inşası ve temini
Federasyonun Dünya ve Avrupa üyeliklerinin gerçekleştirilmesi
Toplam 11.5 milyon $'lık bütçe, tesis, organizasyon ve yarış idaresi
Başbakanlık GSGM Başmüşavirliği

Basın -Yayın Halkla İlişkiler konularında temel idare ve organizasyon
Genel Müdürlük bünyesinde Türkiye genelindeki illerle on-line iletişim ağının kurulması
2004 Olimpiyat Oyunları Koordinatörlüğü
Basın Sorumlusu
İstanbul Büyükşehir Belediyespor Kulübü

Reklam & Tanıtım ve Organizasyon Direktörlüğü
İstanbul Büyükşehir Belediyesi Spor Etkinlikleri Genel Müdürlüğü 6 yıl süre ile tüm spor faaliyetlerinin organizasyon ve tanıtımı

Gazetecilik (Muhabirlik, foto-muhabirlik, Yazarlık)
11 yıl boyunca çeşitli ulusal gazetelerde muhabirlik ve yazarlık

Program Yapımcılığı ve Sunuculuğu
Radyo Medya Aktif Spor Programı

ÜYELİKLER

2004 ve 2008 Olimpiyat Hazırlık Düzenleme İcra Kurulu Üyesi
Dünya Spor Yazarları Birliği Üyesi
Türkiye Gazeteciler Cemiyeti Üyesi
Türkiye Spor Yazarları Derneği Üyesi
Akdeniz Oyunları İcra Kurulu Üyesi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst