Sofuoğlu, Tecnomag-CIP ile yollarını ayırdı!

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Milli motosikletçi Kenan Sofuoğlu, Fransız takımı Tecnomag-CIP ile yollarını ayırdığını açıkladı

Moto2′de istediği gibi bir sezon geçiremeyen Kenan Sofuoğlu yaptığı açıklamada, “Eski takımım bana önem vermiyor. Takım ile yollarımı ayırdım. Gresini Racing’de Marco Simoncelli’nin ölümü nedeniyle şu an bir gelişme yok” şeklinde konuştu.

Yeni bir takım aradığını ve 2012′de yarışmak istediğini söyleyen Sofuoğlu “Şu an açıkta gözüküyorum. Ne olacağım belli değil. Tecrübeli bir takımda olmak istiyorum. Yeni oluşturulan bir takımla başarılı olmak zor. Tecnomag-CIP bana en kötü motosikleti verdi. Fransız takımı, kariyerimdeki en büyük hatalardan biri oldu. İyi bir takımla ülkemi temsil etmek istiyorum. İtalyan takımı dışında iki takımla daha görüştüm. Şimdilik beklemedeyim” dedi.

59 puanla 15. sırada yer alan Kenan Sofuoğlu, sezonun son yarışında Valencia kentinde olacak.

Moto Aktüel
Online Motosiklet Bilgi Kaynagı
 

Ekli dosyalar

  • kenanmalezya.jpg
    kenanmalezya.jpg
    20.8 KB · Görüntüleme: 8,015
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Ne zaman, nasıl konuşması gerektiğini bilemiyor hala. Yine suçu atacak bir yer bulmuş sevgili Kenan. Anlamıyorum neden böyle yapıyor.. "Başarısız ve şanssız bir sezon geçirdik" de, "takım ile bazı uyumsuzluklar yaşadık" felan de. Bu ne gereksiz bir açıklamadır. İşler yolunda gitmediğinde hep böyle açıklmalar görüyoruz... Sanki adamlar Kenanın kafasına silah dayayıp da yarıştırdılar. Sezon başında Gresini ile olumsuz görüşüp bu takımı seçerken bunların tam tersini söyleyerek davulla zurnayla gitti adeta. "En çok bana değer verecek bir takım olmaları tercih sebebim oldu" gibi açıklamalar yapıyordu. İşler istediği gibi gitmemiş olabilir ama o takımdakiler de 1 sezonu boşa geçirmek istemezlerdi heralde. Hem de o kadar para harcayarak.

Bence 2 kez dünya şampiyonu olmuş bir yarışçıya yakışmayacak sözler... :farao: ("Bana en kötü motoru verdiler" felan...)
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
Ne zaman, nasıl konuşması gerektiğini bilemiyor hala. Yine suçu atacak bir yer bulmuş sevgili Kenan. Anlamıyorum neden böyle yapıyor.. "Başarısız ve şanssız bir sezon geçirdik" de, "takım ile bazı uyumsuzluklar yaşadık" felan de. Bu ne gereksiz bir açıklamadır. İşler yolunda gitmediğinde hep böyle açıklmalar görüyoruz... Sanki adamlar Kenanın kafasına silah dayayıp da yarıştırdılar. Sezon başında Gresini ile olumsuz görüşüp bu takımı seçerken bunların tam tersini söyleyerek davulla zurnayla gitti adeta. "En çok bana değer verecek bir takım olmaları tercih sebebim oldu" gibi açıklamalar yapıyordu. İşler istediği gibi gitmemiş olabilir ama o takımdakiler de 1 sezonu boşa geçirmek istemezlerdi heralde. Hem de o kadar para harcayarak.

Bence 2 kez dünya şampiyonu olmuş bir yarışçıya yakışmayacak sözler... :farao: ("Bana en kötü motoru verdiler" felan...)

Bence iyi konuşmuş , bir takım sporcusunun yönlendirmelerine açık olmak zorunda.
Sezonun 2. yarışında sıkıntılarını anlatmaya başlamıştı ama istediği hiç bir şey yapılmadı.
Ne demesi gerekiyordu sence ? takımım çok iyiydi, kötü olan bendim mi ?
 
Katılım
12 May 2011
Mesajlar
49
Kenan'a kawasaki supersport takımından iyi bir teklif gelmiş. Gresini işi olmazsa WSS e geri dönebilir ama kesin değil
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst