slm

kızmı motormu

  • hızmı

    Oy: 0 0.0%

  • Kullanılan toplam oy
    5
  • Anket kapatılmış .
Katılım
20 Mar 2010
Mesajlar
3
benim adım emel
en büyük hayalim önümüzdeki seneye kadar motor kullanmayı öğrenip
bir motor alıp izmirdeki yarışlara katılmak herkez bana deli diyor
ama ben deli değilim. bu tutku aşk heyacan nefret kin öfke herşey mevcut
ben arkasına bindiğim motorcunun en az benim gibi düşünmesi isterim.
benim gibi aynı heyecanı yaşamasını benim motoru sevdiğim kadar onunda sevmesini isterim. gelişi güzel motora binenlerle asla binmem. karizmamı çizdiremem! Benim en çok kızdığım seksi diye tabir ettiği siz erkelerin o kızlarla bağdaş kurulması tamam anlıyorum kız gibi motor derler ama ya motoru süren bensem altımda bir kız olsun istemem lütfen artık bu konuda başka fikirler bulun. motor yaşam tarzı kız değil eğer kızsa ozaman motor sürmeyin arkadaşlar.
 

aya

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,155
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben bir şey anlamadım... :pale:

soru : kız mı, motor mu?
şıklar : hız mı, kontrollü güç mü?

bu nasıl anket?

diğer taraftan, erkekler motora "kız" ya da "kızım" diyor diye, siz de aynı tanımlamayı kullanmak zorunda değilsiniz. siz de, ne bileyim, "oğlum" deyin, "yakışıklım" deyin, deyin bir şeyler işte...
 
Katılım
27 Eki 2009
Mesajlar
823
benim adım emel
en büyük hayalim önümüzdeki seneye kadar motor kullanmayı öğrenip
bir motor alıp izmirdeki yarışlara katılmak herkez bana deli diyor
ama ben deli değilim. bu tutku aşk heyacan nefret kin öfke herşey mevcut
ben arkasına bindiğim motorcunun en az benim gibi düşünmesi isterim.
benim gibi aynı heyecanı yaşamasını benim motoru sevdiğim kadar onunda sevmesini isterim. gelişi güzel motora binenlerle asla binmem. karizmamı çizdiremem! Benim en çok kızdığım seksi diye tabir ettiği siz erkelerin o kızlarla bağdaş kurulması tamam anlıyorum kız gibi motor derler ama ya motoru süren bensem altımda bir kız olsun istemem lütfen artık bu konuda başka fikirler bulun. motor yaşam tarzı kız değil eğer kızsa ozaman motor sürmeyin arkadaşlar.

kız gibi motor :) benim motorum at gibi ama ona göree :p , acaba sen motoruna boyle bi lakap bulsan ne gibi derdin ???
 
Katılım
20 Mar 2010
Mesajlar
3
niye diyeyim adı var bu motorun niye oğlum diyeyim benmi doğur allah alalh
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vazgeçtim cevap yazmayacağım.
 
Katılım
20 Mar 2010
Mesajlar
3
ne derdim acaba dur düşüneyi

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:51 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:51 ----------

ne kızmış ya alan alana

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:51 ----------

ne kızmış alan alana
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Bayadir ariza çikmiyordu forumda.
Du bakalim bu aksamin ekmegi de çikti gibi gorunuyor.:cherry:
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
Hoşgeldin deli kız :bestmt::bestmt:::tutkuy::::tutkuy::::hosgeldi
 
Katılım
27 Eki 2009
Mesajlar
823
ne derdim acaba dur düşüneyi

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:51 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:51 ----------

ne kızmış ya alan alana

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:51 ----------

ne kızmış alan alana


buldun mu bi lakap ?
 
Katılım
23 Ara 2009
Mesajlar
1,008
bi berkantcan vardı,hatırı sayılır bi tartısma acmısdı sımdıde motormu kız mı anlayamadagım bi baslıkla karsımıza cıktın bakalım ne kadar tıklanacaksın??
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
arkadaş yeni üye olmuş dikkatınızı cekerim arkadaşlar biraz daha sagduyulu olabiliriz yazdıkların da da haksızda degil hani degilmi sevgili coq :cat:

hoşgendiniz demek varken
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst