Hoşgördük hepinize teşekkürler arkadaşlar.Yalnız benim bir sorunum var yardımcı olursanız sevinirim regal raptorlar gümrükten giriş yaptımı ya ben biraz sabırsızım yada bu antalya daki bayi beni atlatıp duruyo bu gün yarınn derken 15 gün oldu halen siyah rr clasıma kavuşamadım
Herşey gönlünüzce olsun kazasız sürüşler hepinize