slm yıne zam

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Ara 2008
Mesajlar
423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
oylarınız Adaleti Kandırma partısıne
Yaşasın yıne zam
danımarkada bır peygamger karikatüründe mıllet nasıl ayaklandı!!!!!
GEÇİRİLEN ZAMDAN HABERLERİ YOKMU
ALIN SİZE karikatür ZAMMI
Benzine bir zam daha
Enerji Piyasası Düzenleme Kurulu (EPDK), akaryakıt dağıtım ve bayi satışlarına yönelik belirlediği ''tavan fiyat''ı kurşunsuz benzin ve kırsal motorinde artırdı.

EPDK, 25-27 Temmuz'da geçerli olmak üzere, akaryakıt bayi tavan fiyatlarını 95 oktan kurşunsuz benzinde 4 kuruş ve kırsal motorinde 1 kuruş artırdı.

Buna göre, 3,20 lira olan 95 oktan kurşunsuz benzinin litre fiyatı 3,24 lira ve 2,48 lira olan kırsal motorinin litre fiyatı da 2,49 lira oldu. Litre fiyatı 2,61 lira olan motorinin fiyatında değişikliğe gidilmedi.

Vergiler dahil akaryakıt dağıtım tavan fiyatı da 95 oktan kurşunsuz benzinde litrede 4 kuruş, motorin ve kırsal motorinde de 1 kuruş arttı. Akaryakıt dağıtım tavan fiyatı 95 oktan kurşunsuz benzin için litrede 3,10, motorinde 2,44, kırsal motorin için litrede 2,33 lira olarak belirlendi
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
ONE MINUTE! ONE MINUTE!:pr:

PESSS!
Ayıp da yok bunlarda, günah da; belli anladık artık..
Zaten Allah korkusu olmayan, harama el uzatan hırsızlardan, Allahsızlardan ne bekliyoruzki.:farao:
Yakında 3,5 TL olunca benzin şaşırmayın. Yolunacak çok kaz var daha.
Dünyanın en pahalı benzinini kullandığımız yetmiyormuş gibi bir de sıra sıra zamlar! Şaka gibi..

Yakında köprü ve otoyol zammı da yolda, o zaman alırsınız boyunuzun ölçüsünü.:pr:
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Eveet hep bir ağızdan söylüyoruz;
AAAAaaaiiiiiiii AAAaaaaiiii

Malum semer vuran çok.!
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Geçenlerde Millet ayaklanmaya başladı diye sözde indirim yapmışlardı.
4-5 Gün sürdü heralde. Biz'de uyuyoruz zaten 4-5 ay boyunca indirimli hali sanarız...
''Depodaki benzin biterde, sonra benzin alacak para bulamayız'' demekten motosiklete binmeye korkar olduk.
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
bu hükümeti seçmeye devam
deveye diken insana .......en yaranır. nede olsa
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
O zaman cem uzanı seçelim, 1 TL yapacaktı malum :)
 
Katılım
1 Tem 2009
Mesajlar
271
Motosikleti
yok
onlarda şaşırdı nerden ne zammı yapalım diye atrık ... iyiki yiyeceklere şimdilik fazla dokunmuyolar :mrgreen:
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
460
bu dünyada işleri iş de, diğer tarafta cehennem VIP' den rezerve ettirdiler sanırsam :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Ara 2008
Mesajlar
423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,758
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
geç kaldın birader. o zam dün yapıldı. 3.20 den 3.24 e dün çıktı. bugün hafta sonu olduğundan yeni zam haberlerimiz pazartesiye kadar kapalıdır:)
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
856
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bence zam haberlerini "taziye, tebrik ve kutlamalar" bölümüne açmak lazım!!!
Bu sene oyum Cem Uzan a,, en azından yalan söylediği belli.. bunlar yapmayacağız deyip yapıyorlar.. şerefsizler........
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
1,548
kendi çapımızda bir yarış yapalım mı.Yeni zam haberini başlık olarak açacak ilk MT üyesine 10 lt 95 oktan hediye edelim..:p

işte durum böyle oktan bir hal aldı:pr::pr:
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
ne kadar yorum yazarsak yazalım 3 gün sonra unuturuz. Yeni bi zam daha gelir bi başlık daha açılır 3 gün sonra onuda unuturuz böyle yavaş yavaş benzin 4-5 liraya dayandığında da buraya kadar benzinin nasıl tırmandığını fark bile etmeyiz.
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
O zaman cem uzanı seçelim, 1 TL yapacaktı malum :)

aslında onu söylediği dönemde 1 lira yapabilirdi. Çünkü o İmkanlar vardı . Tüpraşta Çalıştım ben o DÖnemde. 2.70 2.80 lerde satılan benzini 600 küsür binliraya rafineride hazır ediyorduk. HEsap ET İşte GEri Kalan kısmı..:farao:
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
aslında onu söylediği dönemde 1 lira yapabilirdi. Çünkü o İmkanlar vardı . Tüpraşta Çalıştım ben o DÖnemde. 2.70 2.80 lerde satılan benzini 600 küsür binliraya rafineride hazır ediyorduk. HEsap ET İşte GEri Kalan kısmı..:farao:

E onu şimdi bende yaparım.

Beni başbakan seçin, bir hafta içinde benzini 1,5 tl mazotu 1 tl yaparım.

Asgari ücreti 1500 tl emekli maaşını 1250 tl en düşük memur maaşını 2000 tl yaparım.

Elektriği suyu bedava doğalgazı 50 kuruş yaparım.

Köprü ve otoyolları bedava yapar kdv ve ötv yi kaldırırım.

Ama 6 ay sonra ülke battığında hesap sormak yargılamak yok, söz mü?:p
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
E onu şimdi bende yaparım.

Beni başbakan seçin, bir hafta içinde benzini 1,5 tl mazotu 1 tl yaparım.

Asgari ücreti 1500 tl emekli maaşını 1250 tl en düşük memur maaşını 2000 tl yaparım.

Elektriği suyu bedava doğalgazı 50 kuruş yaparım.

Köprü ve otoyolları bedava yapar kdv ve ötv yi kaldırırım.

Ama 6 ay sonra ülke battığında hesap sormak yargılamak yok, söz mü?:p

Söz!:cat: Batıyoruz madem senin elinden olsun bari:).
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst