- Katılım
- 28 Mar 2010
- Mesajlar
- 15
- Konu Yazar
- #1
selam arkadaşlar benim pazartesinden bu yana günü konjektör arızasından dolayı motor aküyü şarj etmiyor ve netten buldugum tüm parcacıları aradım ama bir türlü konjektörü bulamadım ve yurt dısından sipariş verilmesi gerekiyormuş buda en az 20 gün en cok 40 gün diyorlar yani en az bir ay motorumu kullanamıcam arkadaşlar lütfen bu parcayı bana bulmamda yardımcı olabilirmisiniz....
ale: