Slm yamaha 125 ybr devır saatı hakkında yardım

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Ara 2008
Mesajlar
423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Slm arkadaslar 125 Ybrin devir saatinin camı cıktı_?
Yapıştırmak istesem (hızlı yapıstırcı,silikon,404,bali,tutkal buna benzer hangı yapıstırıcıların) hangisini önerirsiniz_?
Sıfırı kaç paradır_? Daha önce basınıza boyle sorunla karşılan varmı_?
Sizce ne yapmam lazım Tecrubelı arkadaslardan yardım ıstıyorum:silent:
:silent::silent:
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
sıcak silikon fena değil bir dene.
12mm-sicak-silikon-3-adet-MUM-CUBUK-SILIKON__17104805_0.jpg


RONEY-SICAK-SILIKON-TABANCASI-40-W-MUM-SILIKON__17839386_0.jpg

tabancası
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
bence dikkatli bir sekilde japon yapıştırıcı kullan..ama dışarıya veya saatin içine kaçırma....................
 
Katılım
30 Ağu 2005
Mesajlar
560
Motosikleti
TGB X-MOTION 250
sıcak slikon ve 404 japon gibi yapıştırıcıları önermem ama cam içeriden takılmadır sanırım fabrikasyon dışardan yapıştırma olacağını sanmam.dışarıdan yapıştıracaksan henkel 'in şeffaf akvaryum silikonuyla yapıştırmanı tavsiye ederim.
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Aman japon yapıştırıcısıyla deneme sıvı şeffaf silikon al 3 tl camı kenarlarına az miktarda komple sür ve yapıştır iki saat sonra sapasağlam olur ve ayrıca su geçirmez
Not: silikonu az kullan çok fazla sürersen yapışınca camın etrafına doğru dağılma yapar ve devir saatinin içi hoş gözükmez.:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Ara 2008
Mesajlar
423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tsk ederım arkadaslar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst