slm millet

Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
merhabalar aranıza yeni katıldım.şimdiden sizinle tanıştığım için memnun oldum.diye söze başlayalım.ben 150 lik scootor motor kullanıyordum bi 6-7 ay kullandıktan sonra daha yeni hatta daha binemedim bile diye bilirim bi gt250r aldım.yaz gelsin diye dua ediyorum.gerçi biraz zor .daha önce vitesli motor sürmemiştim ama hayırlısı hem uygun bulunca kacırmim dedim aldım biraz suruyorum ama yazın daha ilerletirim her halde.şimdilik hepinize iyi akşamlar
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hoş geldin, sefalar getirdin.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoşgeldin :rendeer: kalıcı olman dileğiyle...
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
kazasız belasız , umarım korumalıkların da tamdır bu makinede tedbirli olmak gerekli. .:cat:
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
teşekkürler arkadaşlar.inşallah kalıcı olurum. gezilere felan katılırım ne bilim işte allah izin verirse daha cokkkkkk gorusürüz.korumalarıda teker teker alıyorum yaza tam takır olurum herhalde
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Ara 2008
Mesajlar
535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoşgeldin :cat::cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst