- Katılım
- 16 Haz 2006
- Mesajlar
- 658
- Motosikleti
- '13 Inazuma
- Konu Yazar
- #1
ewet arkadaşlar bende aranıza yeni katıldım.tam bi motor hastasıyım.gezinirken bu foruma rastladım çok hoşma gitti bende bi parçası olayım dedim :mrgreen: ismin volkan 20 yaşındayım ankardada ingilizce öğretmenliği okuyorum ama aslen konya beyşehirliyim...:rendeer: