Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 10 Ara 2008
- Mesajlar
- 423
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Slm arkadaslar son 10 gundur kafam cok karmasık, sızlerden yardım beklıyorum!
Ybr 125 motosıkletım var, mayısın son haftası aldım, buyuk bır zevkle ama aradan 3 ay gectı, sımdıde satıp satmamak arasında kaldım beni hiç üzmedi uzun yolada cıktım tık demedı ama hızı kesmıyor, 2 sene nasıl bınecem bılemıyorum, benım konumumda olan arkadaslar varmıdır_? varsa bu sorunu nasıl çözdüler, malum alım satım ısı en az 500 tl= notere 230ile 280 arası para verıyoruz ruhsat ve plaka 200 civarında, diğer ulkelerdede bu kadar pahalımı arkadaslar_? Alıp satmakta kararsız kalıdm :silent::silent::silent:
Siz olsanız ne yapardınız_? Simdiden tsk ederım..
Ybr 125 motosıkletım var, mayısın son haftası aldım, buyuk bır zevkle ama aradan 3 ay gectı, sımdıde satıp satmamak arasında kaldım beni hiç üzmedi uzun yolada cıktım tık demedı ama hızı kesmıyor, 2 sene nasıl bınecem bılemıyorum, benım konumumda olan arkadaslar varmıdır_? varsa bu sorunu nasıl çözdüler, malum alım satım ısı en az 500 tl= notere 230ile 280 arası para verıyoruz ruhsat ve plaka 200 civarında, diğer ulkelerdede bu kadar pahalımı arkadaslar_? Alıp satmakta kararsız kalıdm :silent::silent::silent:
Siz olsanız ne yapardınız_? Simdiden tsk ederım..
Son düzenleme: