slm dısk ve yağ degısımı hakkında

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Ara 2008
Mesajlar
423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
slm ybr 125 ön dıskın balatasını degıstırecem fiyatı hakkında bılgısı olan varmı, yag degıstırecem 15 40 ama 900 ml mı_? yoksa 1litremi_? ikisi arasında kararsızlığa dustum bıldıgım kadarıyla falza dökersem, vites geçişlerinde problem yasarım debraj ayırmayabılır_? ve yağ filitresini (süzgec) degıstıren varmı, her yağ degısımınde yağ tahlıyesı vıdasındakı contayı degıstırıyoruzmu_?
Diskin balatasına degıstırırken hergangı bır ayar yapıyormuyuz, bu konularda tecrubelı arkadaslardan yardım beklıyorum
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Dostum yağ tahliye contasını değiştireceksin çünkü her contanın ömrü bir kullanımlık.Çıkardığında işi biter.Ayrıca kullanma kılavuzunda ya da nette araştırma yaparsan bulabilirsin yağ miktarını;)
 
Katılım
9 Eki 2008
Mesajlar
611
conta değişimini ilk defa duyuyorum , 1 litrenin tamamı doldurulacak oldu bitti.

conta işini ybrciler buraya baskın yaptığında anlarız sanırım :queen:

süzgeç yani yağ filtresi bizde yok , çay demliği gibi bir şeymiş ...

hepsini zamanında sordum oradan biliyorum :)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
YBR Tam bir Litre alıyor. Gecenlerde değiştirdik bir arkadasın yağını; ordan biliyorum :)
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
ön fren balatası kalitesine göre 10 ile 20 tl arasında değiştiriyor. Kış geldiği için okadar kalın yağ koymamanı öneririm. havalar soğuk olacağı ve o yağın akışkan hale geçmesi için daha fazla süre gerekeceğinden motoru ısıtma süren uzayabilir. ybr'de filtre yok ama süzgeç var. Ama tam yerini hayırlamıyorum muhtemelen ya tapanın üstündedir. Ya da yağ pompasının emişinde. yağ pompasınada sadece debriyaj kapağını sökerek ulaşabilirsiniz. tapa contasını bende ilk defa duyuyorum açıkcası.
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116
1 litre aliyor.Fazlasi keceleri patlatir diye biliyorum yagin.

Conta degisicek(conta dedigin pul olsa gerek) filtreyi bulman zor degil contayi sok biraz kurcala bulucaksin degistirmesi de hic zor degil.

Ama sana tavsiyem balatayi bilen biri ile degistirmen bilmeyen icin biraz zor olabilir.

Ayrica ufak bi not daha eger balatalar bitti ise fren yagini da bi kontrol etmeni tavsiye ediyorum.

Fiyatlari cok yuksek degil balatalarin birazda ne taktigina bagli kalite-fiyat-parca omru birbirine bagli sen seciceksin onu.
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,958
ön fren balatası kalitesine göre 10 ile 20 tl arasında değiştiriyor. Kış geldiği için okadar kalın yağ koymamanı öneririm. havalar soğuk olacağı ve o yağın akışkan hale geçmesi için daha fazla süre gerekeceğinden motoru ısıtma süren uzayabilir. ybr'de filtre yok ama süzgeç var. Ama tam yerini hayırlamıyorum muhtemelen ya tapanın üstündedir. Ya da yağ pompasının emişinde. yağ pompasınada sadece debriyaj kapağını sökerek ulaşabilirsiniz. tapa contasını bende ilk defa duyuyorum açıkcası.

Kısın İnce yağ kullanılır yazın kalın yağ kullanılır 10w40 ideal:cat:
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
281
arkadaşlar herşeyi güzelce açıklamış 10-40 yağ kullan contayı bende ilkkez sende duyuyorum değişecek diye bence her 4 değişimde 1 değiştir gitsin.1 litre yağ alır ybr balata da kaliteden taviz verme 3-5 kuruş önemlidepil millet 150-200 tl veriyo balataya cimri olmayın arkadaşlar bu konuda balata bu boru değil.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Ara 2008
Mesajlar
423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
slm

Slm Antalyanın Alanya ilçesinde havalar gayet guzel Cevaplarınız için tsk ederim. Dilimin dönüğü kadar size problemımı anlattım, Fren hidroliğnde hiç azalma yok, balatadan taviz vermem sadece ufak bir fiyat bilmek istemiştim,
conta ile pulu karıstırmısım, bunda ögrenmıs oldum
İyiki varsın MT. Tum motosıklet severlerın kazasız surusler dilegıyle :cat:
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Slm Antalyanın Alanya ilçesinde havalar gayet guzel Cevaplarınız için tsk ederim. Dilimin dönüğü kadar size problemımı anlattım, Fren hidroliğnde hiç azalma yok, balatadan taviz vermem sadece ufak bir fiyat bilmek istemiştim,
conta ile pulu karıstırmısım, bunda ögrenmıs oldum
İyiki varsın MT. Tum motosıklet severlerın kazasız surusler dilegıyle :cat:

pul deforme olmadıysa değiştirmene gerek yok.
 
Katılım
1 Tem 2008
Mesajlar
137
bende ybr kullanıyorum 10w40 yağ yeterli. 1 litre tam yeterli . balatayı iyi bişey almanı öneririm fren önemli duramayıp allah korusun bi yere girmek de var
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst