slm ben tekirdağdan özgür

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
126
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hoşgeldin Özgür,,, bende Lüleburgaz dan Meliss,, ara sıra tekirdağa motorla gezmeye geliyorum,, belki bi ara görüşürüz,,
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoş bulduk arkadaslar hepinize teşekkürler sitede anladığım kadarıyla cok sayıda trakya bölgesinden arkadaş mevcut bi ara toplanıp bi gezi tertip edelim ne dersiniz

meliss bende sıksık lüleburgazda istasyon caddesine geliorum orada halamlar var birde köye gidiorum akıncılara vizeye
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoş bulduk arkadaşlar

gezi dedikte kimseden bi ses cıkmıyor ben pazartesi akşamı bi aksilik olmazsa yola cıkıyım diyorum artık mersine kadar yolu var gelecek arkadaşlar irtibata geçsinler egeyi şöle baştan sona bi dolaşıyım tekrardan
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
Hoşgeldin adaşım :rendeer: :bestmt:



smiliegeneratortest14ao.png
smiliegeneratortest22iv.png
smiliegeneratortest31qe.png
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoş bulduk adaş ya cok aktifsin galiba okana baksana neler yazmış
 
Katılım
26 Eki 2005
Mesajlar
2
slm ben yasemin gecen seneden beri siteye üyeyim fakat motorumu almadan katılmak istemedim sohbete 2 aylık bir motor kullanıcısıyım hatta ilk düsüsümü bugün yaptım 150 cc lik bir keeway im var herkeze selamlar olsun
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
429
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
jasi' Alıntı:
slm ben yasemin gecen seneden beri siteye üyeyim fakat motorumu almadan katılmak istemedim sohbete 2 aylık bir motor kullanıcısıyım hatta ilk düsüsümü bugün yaptım 150 cc lik bir keeway im var herkeze selamlar olsun


geçmiş olsun umarım bişeyin yoktur
grafikermişsin okuduğum kadarıyla çalışıyomsun şu anda bir yerde ?
 
Katılım
3 Ara 2005
Mesajlar
105
Dostum öncelikle hogeldin
Bi sorum olacak, biz 3 motor ve 2 artçı toplam 5 arkadaş bu hafta sonu kastro ya gitmeyi düşünüyoruz. Bize biraz bilgi verirmisin?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst