slm ben semih

Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
834
Aramıza ::hosgeldi :queen:

Forum kurallarını okumak istiyorsan tıklayabilirsin

Kan gruplarına kayıtlı olanlara bakmak ve eklemek için tıklayabilirsin

::tutkuy::

kalıcı ve aktif olman dileği ile :rendeer:

motosiklet.NeT ailesi olarak sevgi ve saygılar


yalnız dostum benim motorum kanuni tigrina100 seninkini çok rahat rahat geçiyo 2 kişi 95-100 ama tek kişiykende 115-117 en fazla benim gördüğüm
ikimizinde motoru 100 lük olmasına rağmen benimki daha aktif performansı yüksek yani
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
43
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hosgeldin daha ilk gunden son hiz pek hayra alamet degil amma hadi bakalim hayra yoralim hayir ciksin :) merhaba sevgili dostum MASAALLAH i eksit etmeyelim :rendeer: :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
4 May 2006
Mesajlar
56
semtuluce' Alıntı:
slm ben osmaniye den semih

mondial 100kh motorum var. bu ilk motorum. başka motorlarda kullandım. motorumdan çok memnunum fiyat/performans oranı çok iyi bence.
3000 km oldu daha arızası çıkmadı allaha şükür. yanlız son hızından şikayetciyim tek kişi ile rüzgarsız havada 110 felan yapıyor ama iki kişi ile 85-90 arası yapıyor bazen bakımdan yeni çıktığında 95 falan yaptığı oldu iki kişi ile. o da biraz iniş aşağıydı yol. bi de iki kişi ile iyi hızlanamıyo.tek kişi 1lt ile 50km falan gidiyor. iki kişi çok daha fazla yakıyo.
ayrıca yaylaya çıktım. çok rampalı(bilenler vardır belki zorkun yaylası). çok rahat çıkıyo gerçekten.
30 km uzağa denize gittim yaklaşık 10 kez allaha şükür tık demedi daha.(maşallah deyiniz) :cherry:

ama genelde çok iyi bir motosiklet(sınıfına göre). sınıfındaki pahalı rakiplerinede bindim(yamaha crypton, honda innova hariç) ama mondial daha bi başka yaw:)



bide bu sınıf motoru olanlardan bir ricam oldak son hızları kaç acaba.(bisan,kymco,kanuni vs...)


dostum o motorla tek kişi 110 yapman çok zor dik bir yokuş olsun anlarım ama birde ruzgar olayıda var zaten 110 la giderken durmaya kalksan duramassında bende de 100 kh var son hızı yokuş aşagı 100 tek kişi veya 2 kişi farketmiyor 4000 km ye yakınım hiç bir sorun çıkartmadı dikkatli ol bence sinin kilometre telinde bir bozukluk var ben 125 mt ile kapıştım bende 90 km gösteriyor arkadasta 105 km gösteriyordu sen bi kilometre telini kontrol et bence aramıza hoşgeldin
 
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kardeş hoşgeldin aramıza..
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
322
semtuluce' Alıntı:
slm ben osmaniye den semih

mondial 100kh motorum var. bu ilk motorum. başka motorlarda kullandım. motorumdan çok memnunum fiyat/performans oranı çok iyi bence.
3000 km oldu daha arızası çıkmadı allaha şükür. yanlız son hızından şikayetciyim tek kişi ile rüzgarsız havada 110 felan yapıyor ama iki kişi ile 85-90 arası yapıyor bazen bakımdan yeni çıktığında 95 falan yaptığı oldu iki kişi ile. o da biraz iniş aşağıydı yol. bi de iki kişi ile iyi hızlanamıyo.tek kişi 1lt ile 50km falan gidiyor. iki kişi çok daha fazla yakıyo.
ayrıca yaylaya çıktım. çok rampalı(bilenler vardır belki zorkun yaylası). çok rahat çıkıyo gerçekten.
30 km uzağa denize gittim yaklaşık 10 kez allaha şükür tık demedi daha.(maşallah deyiniz) :cherry:

ama genelde çok iyi bir motosiklet(sınıfına göre). sınıfındaki pahalı rakiplerinede bindim(yamaha crypton, honda innova hariç) ama mondial daha bi başka yaw:)



bide bu sınıf motoru olanlardan bir ricam oldak son hızları kaç acaba.(bisan,kymco,kanuni vs...)
hoşgeldin semih!
bu sınıf motorların hiçbir göstergesi güvenli ve %100 doğru değildir.
sana verilecek cevaplar bu yüzden doğruyu yansıtmayabilir.
ne yapıcaksın son hızı filan. motorunu seviyorsan, memnunsan, teknik değerler çok da önemli değil bence :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst