- Katılım
- 24 May 2011
- Mesajlar
- 2,010
abi benim 50 likle çıktım otobana bi bastım +200km/h sonra yanıma bi hayabusa geldi dedi gapışalım mı la? Bende dedim alırım anahatarını koçum sonra anlaştık. Tabi ben bunu 5dk da tokatladım şimdi birde hayabusam var. Biliyon mu hayabusa yavaş geliyor yav agility 50 den sonra :cherry: (buarada virajlar hayabusa da çok zorlandı ama ne yazık ki arkamda kaldı
)
Trafiğe açık alanda yarışmanın ego tatmininden başka hiçbir açıklaması olamaz ve hiçbir mantıklı gerekçe sunamazsın. Boşuna insanların hayatını malını riske atmanın kime ne faydası var. Yarışı kazanana ne verdiler ne oldu ne değişti? Bu gibi durumlar kim daha uzağa işeyecek muhabbetinden öteye gidemez!
Trafiğe açık alanda yarışmanın ego tatmininden başka hiçbir açıklaması olamaz ve hiçbir mantıklı gerekçe sunamazsın. Boşuna insanların hayatını malını riske atmanın kime ne faydası var. Yarışı kazanana ne verdiler ne oldu ne değişti? Bu gibi durumlar kim daha uzağa işeyecek muhabbetinden öteye gidemez!