- Katılım
- 10 Haz 2008
- Mesajlar
- 209
- Konu Yazar
- #1
Herkeze selam arkadaşlar. Ben foruma daha yeni üye oldum ve olabildiğince herlşeyi okumaya çalışıyorum ki burda bulunan ortamın havasını bende soluyup sizlere ortak olmaya çalışim.
Şimdi bende bir tane Keeway sl 150cc motor var. Bu motor emaneten bende şu an. Bundan önce sözlüm tamamen acemiliğini atana kadar onun Keewayını kullanıyordum . Ancak artık bende değil. Acemiliğini attı kendi kullanıyor 150cc Superlıghtını.
Şimdi bendeki 2005 modeli. Yani SL150 olan modeli anladığım kadarıyla.
Bu keewaylarda zaten bir lastik sorunu mevcut. Yenisinde de eskisindede. Uzun süre gitsin diye sert lastik kullanmışlar. Bendeki sl de uzun süre yatmış bir makine ve lastikler olabildiğince sertleşmiş.
Ancak benim yaşadığım sorun aletin sürekli yolda gezinmesi. Benim kontrolümün dışında her yöne gitme ve yatma eğilimi içerisinde. Omuzlarım didon hakimiyetini sağlamak adına kas bağladı. Sürekli bir düz tutma çabası içerisindeyim. Yaza vücut geliştirme yarışmasına katılıcam nerdeyse Bu konuda anlam veremediğim olay, sorun nedir ?
Lastikler olabilir bunu biliyorum ama bukadarda oynak bir hale dönüşürmü bilmiyorum. Başıma gelmedi daha önce.
Çatalda herhangi bir sorun yok.Makinayı biliyorum. Hiç kazası yok.
Arka maşada bir problem yok. Ben artık birtek lastik ve didon bilye takımına kabahat buluyorum.
Didon bilye takımı komple değişti orjinali ile.
Başka fikri olan arkadaşlar var ve aydınlatırsa çok mutlu olurum. Bütün yaz bu halde binemem bu takaya.
Şimdi bende bir tane Keeway sl 150cc motor var. Bu motor emaneten bende şu an. Bundan önce sözlüm tamamen acemiliğini atana kadar onun Keewayını kullanıyordum . Ancak artık bende değil. Acemiliğini attı kendi kullanıyor 150cc Superlıghtını.
Şimdi bendeki 2005 modeli. Yani SL150 olan modeli anladığım kadarıyla.
Bu keewaylarda zaten bir lastik sorunu mevcut. Yenisinde de eskisindede. Uzun süre gitsin diye sert lastik kullanmışlar. Bendeki sl de uzun süre yatmış bir makine ve lastikler olabildiğince sertleşmiş.
Ancak benim yaşadığım sorun aletin sürekli yolda gezinmesi. Benim kontrolümün dışında her yöne gitme ve yatma eğilimi içerisinde. Omuzlarım didon hakimiyetini sağlamak adına kas bağladı. Sürekli bir düz tutma çabası içerisindeyim. Yaza vücut geliştirme yarışmasına katılıcam nerdeyse Bu konuda anlam veremediğim olay, sorun nedir ?
Lastikler olabilir bunu biliyorum ama bukadarda oynak bir hale dönüşürmü bilmiyorum. Başıma gelmedi daha önce.
Çatalda herhangi bir sorun yok.Makinayı biliyorum. Hiç kazası yok.
Arka maşada bir problem yok. Ben artık birtek lastik ve didon bilye takımına kabahat buluyorum.
Didon bilye takımı komple değişti orjinali ile.
Başka fikri olan arkadaşlar var ve aydınlatırsa çok mutlu olurum. Bütün yaz bu halde binemem bu takaya.