Arkadaşlar herkese merhaba foruma yeni üye oldum 1995 ten beri honda kinetix scooter kullanıcısıyım bu seneartık cross bir motor almaya karar verdim alacağım model geçiş modelim olacak 2-3 sene sonra ibi bir cross um olması için paralıycam kendimi dedikten sonra sorularıma geçiyorum gerçi forumun bu sayfasına son zamanlarda girilen mesaj sayısı düşük ilgilenen arkadaş çıkar mı bilemem ama umutluyum yinde neyse, amcaoğlumun mağazasında asya motorun coss tip as 200 ü gördüm tabi görünüş itibariyle hoşuma gitti fiyat olarakta 2.600 ytl demişti ama mutlaka skyteam i görmelisin demeyide ihmal etmedi soluğu aram iyi olan sanayiideki honda servisi arkadaşımda aldım durumu anlattıktan sonra motoru kullandığını kötü bir özelliğini görmediğini söyledi ve fiyat olarak 3.750ytl çıkardı fiyat sorun değil ama durduk yere kazıklanmakta istemem fiyatlar hakkında bilgisi olan arkadaşlar varsa lütfen yardımcı olsunlar bir ikinci husus mavi renkte karar kıldım kırmızı grenajlarda renkte solma problemi sık karşılaşılan bir sorunmuş yetkili servis ücretsiz yenisiyle değiştirmekle beraber yenilerinde kullanıma bağlı olarak solma yapabilr mi yeni grenajlarından sorunu olan arkadaşım var mı? üçüncü olarak bu yapıda ve tarzda vitesli ilk kez motor kullanacağım vitesi boşa almak gayet sorun diye bir konu okudum ne derce doğrudur. Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler lütfen yardım edin çünkü pazartesi bu iş bitecek fiyat konusu baya bi kafama takıldı forumda motor parçaları,şanzuman ve dişli gibi bir çok eleman çin mallarında birbirlerine uyumlu demişler arada fark olarak 1.100 ytl var bu kadar benziyorsa bu fark nedendir bana şişirilmiş bir fiyatmı verildi yoksa fark edecek ilave özelliklerimi var (şasi sağlamığı,grenajların kalitesi vs gibi) herkese bol çamurlu günler dilerim.Saygılar.