Skyteam 200 hakkında iyi kötü görüşleriniz almak istiyorum...

Katılım
25 Mar 2008
Mesajlar
433
Arkadaşalr enduro topikinde konu açtım ama bir kaç şey öğrendim o kadar...Varsa elinden geçmiş yada kullanan bi arkadaşı olan..Çektiği sıkıntıyı bilen , yada iyi yönlerini bilen..Anlatırsanız sevinirim..Aldığımda yapmam yada yaptırmam gereken birşey varmı ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst