- Katılım
- 25 Mar 2008
- Mesajlar
- 433
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşalr enduro topikinde konu açtım ama bir kaç şey öğrendim o kadar...Varsa elinden geçmiş yada kullanan bi arkadaşı olan..Çektiği sıkıntıyı bilen , yada iyi yönlerini bilen..Anlatırsanız sevinirim..Aldığımda yapmam yada yaptırmam gereken birşey varmı ?