SKYGO SG100 2H (3 VALVE) Subap ayarı yardım!!

Katılım
27 Ara 2009
Mesajlar
142
:cyclopsan:cyclopsan:pr::pr::silent::silent::salut::salut::salut::cherry::cherry::wiinkk::wiinkk::rendeer::rendeer::queen::queen::queen::bounce::bounce::bounce::farao::farao::cat::cat::cat::cat::pale::pale::pale::p:p:):):):):mrgreen::mrgreen:

kanka bunlar ne böle ne bulmuşsann koymuşsun...:):queen:
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
bu konuda 3 kişi haricinde kimse yazmamış.... daha sibob ayarını yapmadık... ama yapınca yazarız sonuçlarını.......
 
Katılım
27 Ara 2009
Mesajlar
142
hadi çakal takımları bile getirmem de dinya lan konuştuğumuz da
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst