- Katılım
- 21 May 2009
- Mesajlar
- 62
Bisiklet fiyatına motorsiklet alıyorsunuz.Gidin bir hafta kiralayın zaten bu parayı verirsiniz.Benimki tamamen şansa 1500 TL ye geldi motor daha 7 aylık ve 6500 km de.Esassen Keeway land Cruiser almayı düşünüyordum.yarıdan daha ucuza geldi.Dönüşlerde sesli sinyal,frenlemelerde 4 ler devreye giriyor.Alarmlı ve uzaktan çalıştırılabiliyor.Görüntüü gayet hoş.2 sene kullansam kendisini amorti eder diyorum.Motorunuda jenaratörde kullanırım daha olmadı.kendisinide salona süs diye koyarım.Sesi ve görüntüsü etkileyici.Hiç kulllanmayı bilmiyordum.Hala dikkatli ve gereksiz hız yapmadan kullanıyorum.yaklaşık 1000 km oldu.Üzerimdeki tehlikeli acemiliği attım sayılır.Dikkatli ve kazasız sürüşler dilerim.Yolda sakın yol benim kafasında gitmeyin çünki sadece 2 teker üzerindesiniz.Trafik sıkıştığında emniyet şeridine girip soldaki araçlara alaycı bir şekilde bakarak ilerlemenin keyfi inanın paha biçilemez.şehir dışına doğru mesela Şile ye giden ara yollarda orman kokularıyla motor sürmek süper bir duygu.Bisikletten az daha hızlı gidin yeter mesela 60-80 sizin için en ideal ve gvenli sürattir.Erken varmak istiyorsanız yola erken çıkın.Sürat felakettir.
sana katılıyorum dostum bu motorun keyfide böyle çıkar zaten.