eksoz soguyo onun sesı guzel kardesım.buarda kaza yapmıstın ne yaptın yaptıbıldınmı motorunu.
egzoza sürekli motorun sıcaklığı ve patlattığı yakıtın sıcaklığı deydiği için yada içinden geçtiği için egzoz ısınıyor ve stop edince artık ısı gelmediği için soğumaya geçiyor ve tık lıyorbu olay motordada gerçekleşir motosikleti çok devirli ve zorlayarak kullandığında gereğinden fazla ısınır ve soğumaya geçtiğinde oda tıklar
![]()
![]()
genleşmeden dolayı egzos dumanı borudan geçerken boru genleşiyor ve şişiyor ısı birden kaybolduğunda duman geçmediğinde yeniden büzüşür ve boru daralırken o sesi çıkarır
egzos borunu ısı sığası daha geniş aralıkta olan bir tanesiyle değişirsen hallolur
ama bence gerekli değil ama genleşip gevşemekten metallerde yorgun düşer ve aşınır.
uzun vadeli kullanamazsın o boruyu.
merhaba arkadaşlar.benim size bi sorum olacak.motoru istop edince egzoz tarafından inceden tık tık tık tık sesler geliyor.servise sormadan önce size danışayım dedim önemli bişeymi acaba:silent:
yardımlarınız için şimdiden teşekürler:cat: