size bi sorum olacak...

Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
merhaba arkadaşlar.benim size bi sorum olacak.motoru istop edince egzoz tarafından inceden tık tık tık tık sesler geliyor.servise sormadan önce size danışayım dedim önemli bişeymi acaba:silent:
yardımlarınız için şimdiden teşekürler:cat:
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
665
eksoz soguyo onun sesı guzel kardesım.buarda kaza yapmıstın ne yaptın yaptıbıldınmı motorunu.
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
egzoza sürekli motorun sıcaklığı ve patlattığı yakıtın sıcaklığı deydiği için yada içinden geçtiği için egzoz ısınıyor ve stop edince artık ısı gelmediği için soğumaya geçiyor ve tık lıyor :) bu olay motordada gerçekleşir motosikleti çok devirli ve zorlayarak kullandığında gereğinden fazla ısınır ve soğumaya geçtiğinde oda tıklar :) :)
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
eksoz soguyo onun sesı guzel kardesım.buarda kaza yapmıstın ne yaptın yaptıbıldınmı motorunu.

vallahi yaptıramadık.geçen bi msj atıp kalayladım.ay başında yaptırıcam dedi.bakalım bekliyoruz.ben bunu mahkemeye versem bi sorun olurmu geçmiş tarihli diye?arkadaşında eniştesi var komser.olmadı öyle halledicez

egzoza sürekli motorun sıcaklığı ve patlattığı yakıtın sıcaklığı deydiği için yada içinden geçtiği için egzoz ısınıyor ve stop edince artık ısı gelmediği için soğumaya geçiyor ve tık lıyor :) bu olay motordada gerçekleşir motosikleti çok devirli ve zorlayarak kullandığında gereğinden fazla ısınır ve soğumaya geçtiğinde oda tıklar :) :)

verdiğiniz bilgiler için teşekürler.bende korkmuştum önemli bişey diye.içime su serptiniz:cherry:
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Önemli değil ozrace bildiklerimi elimden geldiğince herkesle paylaşmaya çalışıyorum hoşçakaLL
 
Katılım
19 Tem 2007
Mesajlar
34
genleşmeden dolayı egzos dumanı borudan geçerken boru genleşiyor ve şişiyor ısı birden kaybolduğunda duman geçmediğinde yeniden büzüşür ve boru daralırken o sesi çıkarır
egzos borunu ısı sığası daha geniş aralıkta olan bir tanesiyle değişirsen hallolur
ama bence gerekli değil ama genleşip gevşemekten metallerde yorgun düşer ve aşınır.
uzun vadeli kullanamazsın o boruyu.
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
genleşmeden dolayı egzos dumanı borudan geçerken boru genleşiyor ve şişiyor ısı birden kaybolduğunda duman geçmediğinde yeniden büzüşür ve boru daralırken o sesi çıkarır
egzos borunu ısı sığası daha geniş aralıkta olan bir tanesiyle değişirsen hallolur
ama bence gerekli değil ama genleşip gevşemekten metallerde yorgun düşer ve aşınır.
uzun vadeli kullanamazsın o boruyu.

vallahi motosikleti alalı 3 ay oldu.2 yıl garantisi var.bişey olursa deyiştirirler sanırım.garantide olduğu için elliyemiyorum.bilgi içinde teşekürler:wiinkk:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
merhaba arkadaşlar.benim size bi sorum olacak.motoru istop edince egzoz tarafından inceden tık tık tık tık sesler geliyor.servise sormadan önce size danışayım dedim önemli bişeymi acaba:silent:
yardımlarınız için şimdiden teşekürler:cat:


aynısı bende de var takma egzozlar sogurken öyle ses cıkarırlar :mrgreen:
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
zaten garaj sessiz olduğu için orada duydum yoksa farkedilmiyor neredeyse.
bilgiler için teşekürler arkadaşlar:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst