Sizden Tek İsteğim

Katılım
2 Nis 2016
Mesajlar
9
23.08.2016 gece saat 00:45 sularında yaşadığım bir olay yüzünden yazma gereği duyuyorum bu yazıyı
Gece arkadaşımla paten sürüyorduk biz caddedeydik ara sokaktan bir anda bir taksi caddeye fırladı ne fren ne sağa sola dönmek hiçbirşey yoktu kısacası birde üstüne üstelik "Ne yapıyosun dayı sen" dediğimde "Yolda öyle mi gidilir gerizekalı" diye çıkıştı bana. Benden yaşça büyük altında arabası var onun kaportası var tamponu var bizimse kaportamızda tamponumuzda bedenimiz. Aynı kadere sahibiz. Onların sinyal kullanmaması bizim hayatımızı karartabilir. Onların ayna kullanmaması bizim hayatımızda kalıcı yaralar bırakabilir. Sizinle aynı şikayette bulunuyoruz farkındaysanız. Araç sürücüleri. Onlar bizim için büyük bir tehlike. Dün gece belkide ben panikleyip elim ayağım birbirine dolaşsaydı ben şuanda bu yazıyı yazamıyor olabilirdim. Belki kolum bacağım alçıda, kafam sargıda bir hastane odasında uyuyor olacaktım. Kimse böyle bir hayat istemez. Kimse onu bekleyenleri üzmek istemez. Benim size anlatmak istediğim, aynı saftayız aynı tehlikeleri yaşıyoruz sizinle ve sizden tek isteğim bizi araç sürücüleri fark etmiyor bari siz fark edin. Patencilere siz sahip çıkın. İyi günler. İyi Forumlar
 
Katılım
18 Nis 2015
Mesajlar
573
Aynı safta değiliz, o iki aracın arasından (aynasız, farsız, kornasız) bakmadan aniden çıkan ve durma fırsatı bulamadan kaza ile çarparsam hastane polisine "Evet maddi manevi her türlü şikayetçiyim, o kadar hızlı gelinir mi?" diyecek olan birisi ile ne işim olur? Bisiklet yollarını kullanmanı tavsiye ederim.
 
Katılım
28 Tem 2016
Mesajlar
403
Dostum geçmiş olsun öncelikle atlattığın kaza için. Ben hiçbir büyük aracın küçük aracı sıkıştırmasına ve onun hakkını yemesine destek veremem elbette. Lakin taktir edersin ki paten motorlu taşıt değil ve trafiğe açık alanda kullanılması çok yanlış.
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
Transporter minibüsümü bile farketmiyorlar bazen.
MİNİBÜSLERİ FARKEDİN!!

Ek olarak bizim botumuz pantolonumuz belliğimiz ceketimiz sırt korumamız eldivenimiz kaskımız var. Sizde de bi çoğu var. Biz kullanıyoruz siz kullanmıyorsunuz. Ayrıca araçlara ayrılan yollarda motosiklet ve bisikletin girmesinde sıkıntı yok. Fakat paten bir araç olarak geçmiyor trafik kanununda. Haklı bile olsan haksız olursun.
 
Katılım
29 May 2016
Mesajlar
553
hep sahit oldugum birseyi soyliyeyim neden otobuslerin arkasina tutunup gidiyorsunuz cok merak ediyorum yada arabalara bi ani fren vursalar zincirleme kaza olsa arada kaynayip gitceginiz
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Aynı safta değiliz, o iki aracın arasından (aynasız, farsız, kornasız) bakmadan aniden çıkan ve durma fırsatı bulamadan kaza ile çarparsam hastane polisine "Evet maddi manevi her türlü şikayetçiyim, o kadar hızlı gelinir mi?" diyecek olan birisi ile ne işim olur? Bisiklet yollarını kullanmanı tavsiye ederim.

İlk defa şu forumdaşın yorumu beğendim , gezegenler 10bin senede olan tek dizi sıralamsına girmiş olmalı :p imza.

Evet paten/bisiklete mahsus ayrılmış/park gibi yerlerde kullanın lütfen , küçücük yerde dahi yayıldı paten işi , bilinçli kullananları tenzih ederim , ancak gördüklerimden (toplamda 4-5 kadar kullanıcı) nerede ise tamamı absürd hareketler, korumalardan bi'haber trafiğe açık alanlarda idiler.
 
Katılım
28 Tem 2016
Mesajlar
131
sizin durum bizimkinden de tehlikeli bizim yine korna var egzoz sesi var yine birşeyler varda siz çok dikkat etmelisiniz keşke burasıda amerika kadar alt yapı hizmetleri insanların ihtiyaçlarına göre çalışsaydı.
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
Maltepe sahilde paten parkuru var, bence bu iş bir hobidir, ve özel bir parkur ile gerçekleştirilebilir. O yüzden lütfen bazı konuları birbirine karıştırmayın. (ülke şartlarında)

Kar yağdı diye Fulya yokuşundan aşağı kayak yapmıyoruz değil mi? Onun da bir parkuru var..
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Motosiklet bir araçtır. Ve her türlü kara yolunda diğer araçlar gibi seyir halinde olma hakkına sahiptir.
Paten ise bir araç değildir. Türkiye'de paten sürecek alanların olmaması/az olması ne yazık ki paten sürücülerine kara yoluna çıkma hakkı vermez.
Evet, büyük küçük fark etmeksizin her araç size saygı göstermelidir. Fakat bu saygı sadece sürücünün görgülü, kibar bir insan olmasından kaynaklanır.
Paten sürücüleri ise kara yollarına çıkarak, araç sürücülerine saygısızlık etmiş olurlar.
O nedenle kara yolunda paten sürmemen/kullanmaman dileğiyle.
Saygılar.
 
Katılım
10 Ara 2014
Mesajlar
1,017
Ne aynı safı Allah aşkına paten bir araç mı? Ne işin var patenle anayolda? Bisiklet yolunda sür, parklarda sür. Benimde patenlerim var ama ulaşım aracı olarak kullanmıyorum. Sirtima aliyorum patenleri cantasina sabitleyip, motosikletle bir parka biyeri gidip orada kullanirim en fazla. Herseyinde biyeri var.
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
1,296
Döndük en başa :queen:
Tam toplumu motosikletin modern bir ulaşım aracı olduğuna ikna etmeye çalışırken :bounce:
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
patenle İstanbul,Antalya,İzmir,Adana,Konya,Eskisehir,Çanakkale,Bursa ve hatta Gürcistan da gezen biri olarak tavsiyem trafiğe girme arkadaşım :D
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
yol sadece motorlu taşıtların olmamalı bence. bisiklet, paten, kaykay gibi kas gücüyle çalışan araçlarda bu yolu kullanabilmeli. bunun tersini düşünen, senin araban ucuz yada sen bana göre daha ufaksın sağdan git hatta sen yaşama diyebilir. buna arabacılardan alışkındık ama motosiklet sürücüleri olarak düşüncelerimizle farkımız olmalı
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ara 2014
Mesajlar
1,017
yol sadece motorlu taşıtların olmamalı bence. bisiklet, paten, kaykay gibi kas gücüyle çalışan araçlarda bu yolu kullanabilmeli. bunun tersini düşünen, senin araban ucuz yada sen bana göre daha ufaksın sağdan git hatta sen yaşama diyebilir. buna arabacılardan alışkındık ama motosiklet sürücüleri olarak düşüncelerimizle farkımız olmalı

Aralardan geçme, kaçma işinde motosikletliler bile birbirine çarpabiliyor. Birde trafigin icine kaykayı, pateni katarsak o iş çok karışır. Mesele ufaklık, ucuzluk pahalılık değil yani. Onlar bir aracta değil.
 
Katılım
3 Eyl 2015
Mesajlar
343
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu çocuklar şehirler arası yola gitmiyor patenle , otobana da çıkmıyor. Şehir içinde bisikletinde pateninde kedi köpeğin de yolda olmaya hakkı var, da bizde öyle yol yok,yol olsa saygı yok. Koca ülke dururken çoğumuz toplanmışız birer noktaya , ve bu noktada kimsenin kimseye saygısı kalmamış. Bizi bile ezmeye çalışıyor arabalar siz nasıl cesaret ediyorsunuz hayret ediyorum.
 
Katılım
3 Ağu 2015
Mesajlar
529
Yollarda bisikletlileri sıkıştırmasınlar diye uraşıyorum bazen ama kardeşim iyice abartmayın
bende sıkışınca köklüyom gazı geçiyom başka şeride sen ne yapıcan yolculuğuna kaportanın üstünde mi devam edeceksin
 
Katılım
2 Nis 2016
Mesajlar
9
hep sahit oldugum birseyi soyliyeyim neden otobuslerin arkasina tutunup gidiyorsunuz cok merak ediyorum yada arabalara bi ani fren vursalar zincirleme kaza olsa arada kaynayip gitceginiz

Genelde onu yol yapanlar kullanıyor malum motorlu bi taşıt değiller insan yoruluyor illaki ve otobüs kamyon araba motor ne bulunursa yorulmamak için bu yöntemi tercih ediyorlar

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:22 ----------

İlk defa şu forumdaşın yorumu beğendim , gezegenler 10bin senede olan tek dizi sıralamsına girmiş olmalı :p imza.

Evet paten/bisiklete mahsus ayrılmış/park gibi yerlerde kullanın lütfen , küçücük yerde dahi yayıldı paten işi , bilinçli kullananları tenzih ederim , ancak gördüklerimden (toplamda 4-5 kadar kullanıcı) nerede ise tamamı absürd hareketler, korumalardan bi'haber trafiğe açık alanlarda idiler.

Olduğum yerde paten kaykay bisiklet gibi araçlar için kullanma pisti skatepark vs. yok bir tane boş alana 3 tümsek yapıp oraya kaykay pisti demişlerdi zamanında şuanda ise tinercilerden dolayı önünden geçemez olduk

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:25 ----------

Ne aynı safı Allah aşkına paten bir araç mı? Ne işin var patenle anayolda? Bisiklet yolunda sür, parklarda sür. Benimde patenlerim var ama ulaşım aracı olarak kullanmıyorum. Sirtima aliyorum patenleri cantasina sabitleyip, motosikletle bir parka biyeri gidip orada kullanirim en fazla. Herseyinde biyeri var.

Skatepark gibi yerlere gidebilme fırsatım olsa gitmek isterdim bende fakat benim öyle yerlere gidebilmek için bi imkanım yok

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:28 ----------

yol sadece motorlu taşıtların olmamalı bence. bisiklet, paten, kaykay gibi kas gücüyle çalışan araçlarda bu yolu kullanabilmeli. bunun tersini düşünen, senin araban ucuz yada sen bana göre daha ufaksın sağdan git hatta sen yaşama diyebilir. buna arabacılardan alışkındık ama motosiklet sürücüleri olarak düşüncelerimizle farkımız olmalı

Neredeyse aynı tehlikeleri yaşıyoruz motosiklet sürücüleri ile

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:30 ----------

yol sadece motorlu taşıtların olmamalı bence. bisiklet, paten, kaykay gibi kas gücüyle çalışan araçlarda bu yolu kullanabilmeli. bunun tersini düşünen, senin araban ucuz yada sen bana göre daha ufaksın sağdan git hatta sen yaşama diyebilir. buna arabacılardan alışkındık ama motosiklet sürücüleri olarak düşüncelerimizle farkımız olmalı

Neredeyse aynı tehlikeleri yaşıyoruz motosiklet sürücüleri ile

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:32 ----------

Aralardan geçme, kaçma işinde motosikletliler bile birbirine çarpabiliyor. Birde trafigin icine kaykayı, pateni katarsak o iş çok karışır. Mesele ufaklık, ucuzluk pahalılık değil yani. Onlar bir aracta değil.

Amacım aralara girmek değil eğer yola çıksam bile emniyet şeridinden veya kaldırımdan gidiyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:35 ----------

Aralardan geçme, kaçma işinde motosikletliler bile birbirine çarpabiliyor. Birde trafigin icine kaykayı, pateni katarsak o iş çok karışır. Mesele ufaklık, ucuzluk pahalılık değil yani. Onlar bir aracta değil.

Amacım aralara girmek değil eğer yola çıksam bile emniyet şeridinden veya kaldırımdan gidiyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:37 ----------

Bu çocuklar şehirler arası yola gitmiyor patenle , otobana da çıkmıyor. Şehir içinde bisikletinde pateninde kedi köpeğin de yolda olmaya hakkı var, da bizde öyle yol yok,yol olsa saygı yok. Koca ülke dururken çoğumuz toplanmışız birer noktaya , ve bu noktada kimsenin kimseye saygısı kalmamış. Bizi bile ezmeye çalışıyor arabalar siz nasıl cesaret ediyorsunuz hayret ediyorum.

Mecburen eve otobüsle dönecek para kalmayınca kendimiz gelmek zorunda kalıyoruz

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:39 ----------

Bu çocuklar şehirler arası yola gitmiyor patenle , otobana da çıkmıyor. Şehir içinde bisikletinde pateninde kedi köpeğin de yolda olmaya hakkı var, da bizde öyle yol yok,yol olsa saygı yok. Koca ülke dururken çoğumuz toplanmışız birer noktaya , ve bu noktada kimsenin kimseye saygısı kalmamış. Bizi bile ezmeye çalışıyor arabalar siz nasıl cesaret ediyorsunuz hayret ediyorum.

Mecburen eve otobüsle dönecek para kalmayınca kendimiz gelmek zorunda kalıyoruz
 
Katılım
19 Ağu 2016
Mesajlar
14
Yolda paten kullanmak ne kadar mantıklı? Hadi bisiklet de bir araç sayılır, neticesinde adam akıllı bir iskeleti ve freni var. Kaldı ki trafik olan bi yerde bisiklet sürerken bile tedirgin oluyoruz. Türkiye'de araçların geçtiği yerde(mahalle arası işlek olmayan yerler vs hariç) paten sürülmez. Aniden önüne bir şey çıksa nasıl duracaksın, neye tutunacaksın, dengeni nasıl sağlayacaksın?

Paten, kaykay gibi hobilere hep soğuk bakmışımdır çünkü güvenliğin çok az, risk çok fazla. Birçok arkadaşım yaralandı şu kaykay sevdası yüzünden. Birkaçına platin bile takıldı, bir müddet yürüyemediler.
Bunlar bir araç değil neticesinde, bir hobi. Bunun yeri trafik değil. Skatepark bulamıyorsan sahile ya da şehir parklarına gidersin takılırsın. Yolda süremezsin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst