Ben bazılarını beğeniyorum bazılarınıda aşırı saçma ve seviyesiz buluyorum şahsi fikrim öyle ağzından küfür düşmeyen adamın içeriğinde de kalite olmayacağı kanaatindeyim özellikle lise çağında diyebileceğimiz genç kardeşlerimizin belki kredi belki birikimleriyle alıp bindikleri motorlar ile vlog işine atılması bana göre biraz sıkıntı ilginç ve farklı içerik çekecem diye işte ns200le bile olur olmaz işlere kalkışıp transite toslamak gibi üzücü şeyler olabiliyor küfür ediyosanda bip koy kardeşim koskoca adam gelmiş 30 yaşına langur lungue gidiyo herşeyin bir raconu var belki küçük yaştaki çocuklar izliyor