- Katılım
- 3 Şub 2015
- Mesajlar
- 210
- Konu Yazar
- #1
Sohbet muhabbet amaçlı böyle bi konu açtım yeni ehliyet yasasında bildiğiniz gibi A1 adında yeni bi ehliyet sınıfı ortaya çıkıyo bu ehliyet sayesinde 16 yaşına girenler 125 cc'ye kadar motosiklet kullanabilicek A2 ise 18 yaş isticek ve 500 cc altı olucak (Honda nın Almanya sitesinde CBR 500 ü A2 ehliyete uygundur diyerek sattıkları için böyle olucağını düşünüyorum) dolayısı ile 125 cc ile başlangıç yapan birinin 2 yıl sonra A2 ehliyeti alıp CRF 250, CBR 250, Duke 200 gibi motosikletler kullanabilicek iken 150 cc motor alıcağını pek sanmıyorum
işin bir de kurye kısmı var, sizce 150 cc ler bu durumdan nasıl etkilenecekler
işin bir de kurye kısmı var, sizce 150 cc ler bu durumdan nasıl etkilenecekler