- Katılım
- 28 Eki 2007
- Mesajlar
- 6
Hiçbir üretici,kullanıcının insiyatifinde motor üretmez.Hiçbir servisde motoru rodaj yapılmadığı için arıza yaptığını anlayamaz.Bu bir.
İki.Motorlar üretilirken gereken töleransları verilir veya verilemiyosa fabrika rodajını yapar verir..
üç.CBR600RR gibi süpersport bir motorun kitapçığında rodajla ilgili detaylı acıklama yok.Yanlızca ilk 500km dikkatli kullanın deniyo o kadar,ki devir saati 17000 yazıyo..
Günümüzde hiçbir markanın kullanma kitabında eski günlerde olduğu gibi detaylı rodaj talimatı yok.Şehir efsanelerini unutun artık.Eskiden atıyorum ilk 1saat rölanti calışıcak,daha sonra 3000 deviri gecme aman 2 ye atma 3 e atarsan motor patlar yana yatar camura batar vs vs...O atlar sucuk oldu.Bu tip araçları üretmek milyar dolarlık yatırımlar demek hiçbir marka riske sokmaz.
İki.Motorlar üretilirken gereken töleransları verilir veya verilemiyosa fabrika rodajını yapar verir..
üç.CBR600RR gibi süpersport bir motorun kitapçığında rodajla ilgili detaylı acıklama yok.Yanlızca ilk 500km dikkatli kullanın deniyo o kadar,ki devir saati 17000 yazıyo..
Günümüzde hiçbir markanın kullanma kitabında eski günlerde olduğu gibi detaylı rodaj talimatı yok.Şehir efsanelerini unutun artık.Eskiden atıyorum ilk 1saat rölanti calışıcak,daha sonra 3000 deviri gecme aman 2 ye atma 3 e atarsan motor patlar yana yatar camura batar vs vs...O atlar sucuk oldu.Bu tip araçları üretmek milyar dolarlık yatırımlar demek hiçbir marka riske sokmaz.
Son düzenleme: