çok saol motor(en kısa zamanda şu nick i deiştir be abi olmuyo adanalıya) kardeş, yaw servis paramı yemek amaçlı 200 ytl istedi zaten, sen 300 e yaptırdıysan büüyüüük kazık yemişsin kusura bakma. ben camgöze sordum piston fiyatını 25 le daha yukarısı dedi. ama bizim motorların pistonları 30 küsürmüş. rektefeciye de o kadar bişe tutmaz. şimdi benim istediğim sadece USTA MOTORU İNDİRECEK, ben benimkine uygun daha iyi bi piston alacam, usta sadece motoru söküp parçaları takacak başka bişe istemiyorum.. şimdi bunu en uygun kaça yaparlar????:silent: :silent:
makine kardeşim şimdi iyi, doğru diyosunda garanti kitapçığında 500-1000 km ye kadar 70 km hızı geçmiycen diyo. adamda sen garanti kitapçığına niye bakmadın diyo. gelde çık işin içinden!!! ya bence almak isteyn varsa bu motoru( mondi 150 zat) almasın. beni o kadar yolda bıraktı ki artık uzun yola gitmeye korkuyorum. ben motoru aldığım gün şu memlekete gittim derlersede inanmayın!! ya bu motorun düzgün hali bile diğerlerine göre deli gibi benzin yakıyo. ki benim motor kilitlenip tam olarak tamir edilmemiş; 2 kişi binince arabadan fazla yakıyo emin olun!!