Sizce hata nerede?

Katılım
14 Haz 2010
Mesajlar
1,026
Motosikleti
Cbr 650F
fizik kuralı bilmemek :)

o çanta ile ağırlık merkezinin sağa kayacağı zeminin kötü oluşu gibi pek çok etken var. umursamazca yapılmış bir hareket
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
ohooo hocam çok boşverdin buraları 3 sayfa oldu bunun geyiği dönüyor forumda ;)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Mar 2022
Mesajlar
591
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Feysbuk linki nedir ya..feysbuk mu.kaldi..hala kullaniyonuz olm siz fetsbuk ? Videoyu izleyemedim ama tenere herhalde

Not: gencken sadede 3 ay feysbuk kullandim..helal olsun bana.
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
❤️Honda❤️;4695579' Alıntı:
Feysbuk linki nedir ya..feysbuk mu.kaldi..hala kullaniyonuz olm siz fetsbuk ? Videoyu izleyemedim ama tenere herhalde

Not: gencken sadede 3 ay feysbuk kullandim..helal olsun bana.

facebook veya diğerlerinin farkı nedir ? hepsinin işleyişi mantığı aynı değil mi ? ha instagram kullanmışsın ha facebook, tüm vaktini buralarda öldürüyorsan zarar ziyan aynı yani :D
 
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
2,484
Facebook gruplar için kullanıyorum.Motorun grubu arabanın grubu falan sorun olunca en hızlı bilgiyi oradan alabiliyorsun.Eskiden forumlar daha aktifti.Şimdi o forumlar face gruplarına kaydı.Burada bile markaya özel konu başlığı olsada konular ölü.Mevzu face grupları üzerinden dönüyor.
 
Katılım
6 May 2018
Mesajlar
3,069
Motosikleti
Yok
facebook veya diğerlerinin farkı nedir ? hepsinin işleyişi mantığı aynı değil mi ? ha instagram kullanmışsın ha facebook, tüm vaktini buralarda öldürüyorsan zarar ziyan aynı yani :D

Oyle yurumuyor isler. Hepsinin isleyisi farkli, sonuclari ayni, platformda daha fazla zaman gecirmeni saglamak = marketing. Ama sonucta eristigin kitlelerin sosyoekonomik durumlari vs farkli. Ama biz Turkler her zaman oldugu gibi normalini yapmayiz, biri yazmisti, suna benzerdi.

- Facebook'ta video paylasiyoruz
- Youtube'da muzik dinliyoruz,
- Instagram'da microblogging yapiyoruz,
- Twitter'da chat yapiyoruz,

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:14 ----------

Facebook gruplar için kullanıyorum.Motorun grubu arabanın grubu falan sorun olunca en hızlı bilgiyi oradan alabiliyorsun.Eskiden forumlar daha aktifti.Şimdi o forumlar face gruplarına kaydı.Burada bile markaya özel konu başlığı olsada konular ölü.Mevzu face grupları üzerinden dönüyor.

Bu biraz forumlarin teknik olarak atil kalmasindan (kullanici dostu olmamasi, mobil uygulamasinin olmamasi, login islerinin zorlugu vs.) biraz da insanlarin malligindan kaynakli. Bir de insanlar sonucta 2 isi ayni uygulamada yapabiliyor, ornegin facebookta yenge pesinde kosan azgin dayilar, doblosunu satmak icin yine facebook gruplarini kullanabiliyor. Haa bazen yanlis yere yanlis seyler yaziyolar o zaman eglence cikiyor :)

Ben motosikletimle ilgili Facebook gruplarindan tamamen ciktim, piyasasi cok hareketli ve kullanici kitlesi cok degisik (karmakarisik, anlamsiz, b.k gibi demek istiyorum) oldugu icin hic bir bilgi alamiyorum, sirf bu yuzden kullanicisi az egzotik motosiklet bile cekici geliyor.
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Facebook gruplar için kullanıyorum.Motorun grubu arabanın grubu falan sorun olunca en hızlı bilgiyi oradan alabiliyorsun.Eskiden forumlar daha aktifti.Şimdi o forumlar face gruplarına kaydı.Burada bile markaya özel konu başlığı olsada konular ölü.Mevzu face grupları üzerinden dönüyor.

Aynı sebeple bende Facebook a giriyorum , sadece motosiklet grupları değil ilgiyle takip ettiğim bir çok konu var mesela iki ay önce ilk defa yavru bir Terrier sahiplendim , en çok faydalandığım yer Facebook daki gruplar oldu..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst