Sizce hangi ninja ?

Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
453
İlk motor km yonunden gayet iyi duruyor ama gosterdiklerinden 3u yatmis.yatmayanin ise km si cok.1.ideal gozukuyor ama fikkat et sakata gelme.hatta biraz daha bkle 5kagit daha koy 2013 model al o bicim
 
Katılım
10 Haz 2012
Mesajlar
285
2013 yeni kasaların çıkmasını bekle derim ben çünkü 2013 kasaları gerek yan grenaşlar grek hız/km v.s göstergesi gerek kafa tasarımı yani anlıycanız yeni bir ninja yapmışlar ve bu yeni kasa çıktığında kimse eski kasalara bakmıycak ve eski kasa olanların değeri baya düşücek bence biraz daha bekle derim ama illada alcam dersen 1. ilan daha güzel gerek kmsi gerek model olarak daha iyi diğerleri 2010-2008 ama 1. ilanda 2011 yani 2013 e kadar daha garantisi var ayrıca düşük km.Aman diyim dikkat et yanında kesin 1 kişi daha götür çünkü sen a bunun burasında şu varmış demeye kalmadan satıcı olan adam bir konuşmaya başlar ''ulan lanet olsun tamam alıyorum'' dedirtir sana ama 2 kişi olursan hem senin gözünden kaçanları o görür hemde daha güzel olur yanında götüreceğin kişi motordan anlıyorsa daha iyi olur hatta bir tanıdık usta falan al yanına ona bir baktır öle al derdim ben.
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
20
Teşekkürler yorumlar için, birde ben 18 yaşını henüz doldurmadım üstüme nasıl alabilirim motoru ?
 
Katılım
10 Haz 2012
Mesajlar
285
Teşekkürler yorumlar için, birde ben 18 yaşını henüz doldurmadım üstüme nasıl alabilirim motoru ?
Motoru üstüne alamazsın şu şekilde satışı yaparken babanın üstüne yaparsın 18 yaşını doldurdunmu istediğin taktirde tekrar kendi üstüne alabilirsin.Ama 18 yaşını doldurana kadar dikkat et çünkü ceza yediğinde hem sana hemde ruhsat sahibine ceza kesiliyor çift ceza birden yiyiyorsun ama ruhsat senin üstüne olursa tek sana ceza keserler 1 tane ben bu şekil biliyorum bu ceza konusunda yanlışım varsa arkadaşlar zaten düzeltecektir :).
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
20
Motoru üstüne alamazsın şu şekilde satışı yaparken babanın üstüne yaparsın 18 yaşını doldurdunmu istediğin taktirde tekrar kendi üstüne alabilirsin.Ama 18 yaşını doldurana kadar dikkat et çünkü ceza yediğinde hem sana hemde ruhsat sahibine ceza kesiliyor çift ceza birden yiyiyorsun ama ruhsat senin üstüne olursa tek sana ceza keserler 1 tane ben bu şekil biliyorum bu ceza konusunda yanlışım varsa arkadaşlar zaten düzeltecektir :).

Babam hayatta değil o yüzden eniştemin üstüne yapacağım.
18 Yaşıma kadar bu çevrelerde gezeceğim. Burdaki polislerle aram iyi geniş bir çevrem var,sorun çıkarmazlar sağolsunlar :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:35 ----------


Az daha para ver bunu almam için :D:D 20.000 Euro :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst