sizce hangi motor

Katılım
23 Tem 2013
Mesajlar
3
sayın abilerim ve ablalarım ben liseye başlıyorum yaşım 15 boyum 1.75m kilom 70 çoğu zaman iki kişi bineceğim bana bir veya birden fazla motor önerebilirmisiniz mümkünse Suzuki honda ve yamaha gibi kaliteli markalar olsun birde modeli biraz yüksek olursa sevinirim teşekkürler ve bu motor için gerekli koruma kıyafet markasıda önerebilirmisiniz :thumleft::flower::queen:
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
879
yaran_inci_s_zl_k_capsleri_104956.gif
 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
geçmiş olsun şimdiden lütfen foruma küsme daha sonra tekrar görüşmek üzere birazdan neden böyle yazdığımı anlarsın kardeşim
 
Katılım
1 Haz 2013
Mesajlar
305
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çak bi B-King
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
990
Kardeşim daha 15 yaşındasın. 2 senen var daha ehliyet için. Ehliyeti bekle daha çok erken bizde bekledik dahada bekliyoruz ay sonunda alıcam. Polise yakalandınmı veya kazaya karıştınmı yandın suçsuz olduğun halde suçlu duruma düşersin. Cezalar yükseldi üstelik beklemeni tavsiye ederim...
 
Katılım
1 Haz 2013
Mesajlar
305
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
0 km bi ehliyette alabilirsin köşe başı dağıtılıyor ülkemizde.
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
Ehliyet yok fatura yok fatura olmadıgı icin sigorta yok sigorta olmadıgı icin plaka yok yok oglu yok :)
 
Katılım
11 Ağu 2011
Mesajlar
260
http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-spor-bisiklet-kron-fd-500-katlanabilir-bisiklet-132328998/detay bak bu senin için en güzeli
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
920
sayın abilerim ve ablalarım ben liseye başlıyorum yaşım 15 boyum 1.75m kilom 70 çoğu zaman iki kişi bineceğim bana bir veya birden fazla motor önerebilirmisiniz mümkünse Suzuki honda ve yamaha gibi kaliteli markalar olsun birde modeli biraz yüksek olursa sevinirim teşekkürler ve bu motor için gerekli koruma kıyafet markasıda önerebilirmisiniz :thumleft::flower::queen:


sevgili kardeşim heyecan ve hevesini anlıyorum eminim buradaki diğer abilerin de anlıyordur. motosikletle trafiğe çıkmak için yaşın henüz erken ki hem kendini hem başkalarını tehlikeye atmamalısın. önce ehliyet alma yaşını beklemeli sonra ehliyetini almalı ve bu süreyi beklerken de motosiklet hakkında bilgilenmek için motosiklet forumlarında yazışabilirsin tabi içindeki motosiklet heves ve heyecanını kaybetmeden:cat:
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
bi kızıyorum hazırcı olanlara, bi kızıyorum..

sen seç, aşağıdakilerden hangisi ???


.



.


sence hangi motor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst