Sizce Ekipmanlar Konusunda Doğru Seçim Yapmış mıyım ?

Katılım
26 Ara 2014
Mesajlar
60
merhaba arkadaşlar bugün ekipmanlarımı sipariş etmiş bulunmaktayım bütçem biraz kısıtlı olduğu için şimdilik idare etmelik aldım bu ekipmanları sizce doğru bir seçim yapmış mıyım ? not : kaskım olduğu için onu yazmadım

Mont : http://www.n11.com/prosev-7103-motosiklet-mont-grey-P31469285

Eldiven : http://www.n11.com/durt-gmax-3-mevsim-motosiklet-eldiveni-P52945382

Dizlik : http://www.n11.com/venom-mafsalli-motosiklet-dizligi-P10762222

Sırt Çantası : http://www.n11.com/ixon-x-pouch-sirt-cantasi-P12458925
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
Bütçen kısıtlı olmasına rağmen, dizlik satın almayı akıl ettiğin için tebrikler kardeşim, kazasız belasız sürüşler inşallah. Ekipman zamanla yükseltilen bir şeydir. Ben 3.sezonumda doğru dürüst bir kışlık mont alabilmiştim. Güzel ürünler hayırlı olsun.
 
Katılım
26 Ara 2014
Mesajlar
60
teşekkür ederim :) bir kez kask hariç 0 ekipman motordan düşüp o uyuşma hissini dizlerimde hissettiğim an zaten herşeyi geçip ilk baş dizlik almaya karar vermiştim kaza anında cırtların açılma tehlikesi var ama ilk düşüşteki hissi en aza indirmek için şimdilik ideal bu dizlikler sonrasında zaten tam koruma pantolon almayı düşünüyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst