Sizce bu sorunun sebebi nedir ???

Katılım
12 Şub 2011
Mesajlar
7
Arkadaşlar öncelikle merhaba.Ramzey QM 250 kullanıcısıyım ve tecrübelerinizden bir kaçına ihtiyacım var.Birincisi motoru cikle ile ısıtarak calıştırıyorum cikleyi salıyorum rolantide çalışıyor fakat gaz verip bıraktıktan sonra stop ediyor sebebi ne olabilir.İkincisi normal sürüş esnasında gaza yüklendiğimde sanki motoru birşeyler tutuyor ve birden salıyor.Bunların sebebini henüz pekiştiremedim.Yapacağınız yorumlar için şimdiden teşekkür ederim.
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
Karbüratöre pislik kaçmış olabilir bi baktırın derim.Belli ki gaz yemesinde bi problem var.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
1. sorun sanırım hava veya karbüratör ayarından
2. sorun debriyaj balatasından kaynaklanıyor olabilir ( eğer gaz verdiğinde motor bağırıyor ama gitmiyorken birden bire rahatlayıp iler fırlıyorsa bu olabilir )
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Rölantide durması, rölanti ayarından, biraz yükselt.. 2. sorunun karbüratör ve debriyaj sorunu..
 
Katılım
6 Kas 2010
Mesajlar
313
arkdaşlar da açıklamış ama sana detaylı bi açıklama yapıyım istedim !

Öncelikle karbiratörü sök yada ustana söktür ! ! İyice bi temizlensin :) Büyü ihtimalle karbiratör boğazından kelepçeyle sıktığın taraftan yani hava alıyor karbiratörün ! temizleyip taksın ustan yerine :)

2. olarak debriyaj balataların bitiktir ki bitik olmasa bile debriyaj tam kapamıyordur ! Bunun için de yen 1 takım debriyaj balatası almalı ve debriyaj kapağını söküp 1 saç 1 balata sıralaması ile yeni balatalarını dizmelisin ! :) yeni balatalarını aldıktan sonra 1 gün yağ içinde bekletir sonra takar yada taktırırsan daha iyi olur :):) vaziyet değişmezse ki değişir ve normale döner !! sende rahat edersin ! En kötü ihtimal debriyaj yaylarını uzatırsın ! bu ne amaçla yapılır : ==> debriyajı sıktığında kapağı balata ve saçları birbirine sıkıştırır bıraktığında yayların da yardımıyla geri açar !! yaylarını uzatmak daha rahat bi geri açma sağlar sana ! :):)

İyi sürüşler Tekerin düz bassın dostum !


Not : neden karbüratör değil de karbiratör yazdın demeyin :):) tamamen duygusal ! haha
 
Katılım
12 Şub 2011
Mesajlar
7
arkdaşlar da açıklamış ama sana detaylı bi açıklama yapıyım istedim !

Öncelikle karbiratörü sök yada ustana söktür ! ! İyice bi temizlensin :) Büyü ihtimalle karbiratör boğazından kelepçeyle sıktığın taraftan yani hava alıyor karbiratörün ! temizleyip taksın ustan yerine :)

2. olarak debriyaj balataların bitiktir ki bitik olmasa bile debriyaj tam kapamıyordur ! Bunun için de yen 1 takım debriyaj balatası almalı ve debriyaj kapağını söküp 1 saç 1 balata sıralaması ile yeni balatalarını dizmelisin ! :) yeni balatalarını aldıktan sonra 1 gün yağ içinde bekletir sonra takar yada taktırırsan daha iyi olur :):) vaziyet değişmezse ki değişir ve normale döner !! sende rahat edersin ! En kötü ihtimal debriyaj yaylarını uzatırsın ! bu ne amaçla yapılır : ==> debriyajı sıktığında kapağı balata ve saçları birbirine sıkıştırır bıraktığında yayların da yardımıyla geri açar !! yaylarını uzatmak daha rahat bi geri açma sağlar sana ! :):)

İyi sürüşler Tekerin düz bassın dostum !


Not : neden karbüratör değil de karbiratör yazdın demeyin :):) tamamen duygusal ! haha


yapmış olduğun geniş açıklama için teşekkürederim hafta sonu ilk işim o sorunları gidermek olacak diğer arkadaşlarada teşekkürederim herkeze İYİ SÜRÜşLER..::thanks:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst