Sizce Bu HAYABUSA KaÇ BEyGiR?

Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Abi Türkçeye çeviripte yaz istersen çeviremiyorsan hiç bulanıklık yapma :rendeer:

Ayrıca yukarıda verdiğin motorun özelliklerine bakınca Suzuki teknolojisinden ve Hayabusanın özünden hiçbirşey kalmadığını görmen gerekir adam nerdeyse motorun benzinine daha hızlı gitmesi için tiner koyacakmış :cherry: hafif olsun diye ön camı bile krom yapan bir elemanın kişisel motorundan bahsediyorsun.

Bence orjinal bir Hayabusa nın özelliklerinden bahset. Eğer beygir arttırmaktan bahsetmek istiyorsan ben sana 15 hp güç üreten 160 km. sürat yapan mobilet getireyim :p ...
 
Katılım
17 Nis 2005
Mesajlar
49
evet hata ettiğimi anladım zaten,bu kadar ukala bi tavır takınıcağını bilsem sormazdım.bundan sonra da sormam. sana da kolay gelsin
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
62
abijim tam bir ...... yani söyleyemem terbiye meselesi ya millet 50 cc 3-5 beygiri öpüp başına koyuyo hatta hiç bulamayanlar daa varmış bir rivayetee göre :queen: ulan 1000 beygir roysroys nasıl bana gereksiz geliyorsa bu da bööle ama binermisin derseniz evet binerim ama yinede gereksiz. bence hayabusayı, hayabusa yapan .... yani arkadaşlar orjinal hali harika olan bu canavarın modifiyesi de harika olur. :thumleft: inanın bende resme baktıkça neye muhalefet olduğumu annayamadım abi herkes bildiğini yapsın sonuçta güzel oluyor. iyi günler
 
Katılım
27 Nis 2005
Mesajlar
34
Teşekkürler Arkadaşlar 540 beygir yazıyo sitede ben oranın yalancısıyım...Orjinalinin 0-100 ü ölcülemiyo bunun 0-200 ü zor ölçülür heralde...:)
 
Katılım
11 Eyl 2005
Mesajlar
53
obaaa 540 ps haa 0-200 zor ölçülür haa
bu motosiklet hayal gücümün sınırlarını zorluyor :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bence binilecek bi makina değil sadece vitrinlik hem çok çirkin hem çok hantal. Tabi buradaki amaç makinanın gücünü tahmin etmek 540 bg korkunç bir rakam. Çok temiz 97 veya 98 bir ZX 600 R Arıyorum duruşu bile çok sexi :flower: :flower: :flower:
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
123
eğer 540 beygirese
önüne 540 tane atı tek sıra halinde bağlasan daha yüksek hızlara ulaşırsın.

(not:eek:naylayın beni)
 
Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
58
Normalde 174 hp olan hayabusa bu haliyle dyno graphy testinde 540hp güç üretmis 1600cc lik turbo şarjlı dev bir canavar. Ayrıca big cc yarısmasında zx-12r 260.5 hp güç üretti. size bir kaç resim daha
dsc001663cp.jpg
[/URL][/IMG]
buda katana
dsc004429yb.jpg
[/URL][/IMG]
başka bir Hayabusa
riccypiccyatpod6uk.jpg
[/URL][/IMG]
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
benim motor 7.5 beygir ise bu da taş çatlasın 8 hp bilemedin 9 olsun.:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2006
Mesajlar
199
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yahu yazık değilmi şu tekerlere yavvvv onları bulamayanlarda var...:pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst