sizce bu faydalı bir alet mi?

Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
307
yok çöp değil, herşeyden önce denemek şart
fakat adamlarda yazmış "beyler bu ürün oyuncak değildir" diye
yani eğer kafanızda bunu alayım sonra uçayım düşüncesi varsa unutun.

bundan gelecek havaya oranla yakıtınızıda bir şekilde arttırmak zorundasınız
yoksa sadece hava ile güç alamazsınız haliyle
yani bundan sonra birkaç modifikasyon daha yapmanız lazım motorda
tak çalışsın olmaz

açıklamalarında ürünün 10000Pa hava bastığı yazıyor bu da 0.1bar demek
aslında düşük ama idare edebilir o yüzden denemek lazım
araba için düşünmeyin 50-100-150cc motorlar için düşünün
öte yandan bunun motoruna harcanacak bir elektrik var, o da güç çalıyor

yani giden ile gelenden sonra geriye ne kalacak? görmek lazım
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
879
Araba için denemişlerdi. Youtube'da izlemiştim.
Bu tarz ucuz ürünleti deniyorlar.
Elektrikli turbo (!),
açık hava filtresi gibi...

Dinomometrede test ediyorlar. Montajdan önce ve sonrasını.
Hiç bir yararı olmuyor.
Motorsiklette de olacağını zannetmiyorum.

Hatta hani şu yaprakları temizlemek için hava üfleyen kompresörler var ya. Bahçade falan kullanılan, Black & Decker.
Onlardan 2 tanesini su borusu ile uzatıp, kaptunun üzerine monte edip, kaputu da delip direkt motora verdiler.

Hiç birşey farketmedi.
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
307
bakın yukarıda da yazdım ama sanırım okumuyorsunuz?

araba için düşünmeyin dedim
çünkü genelde 1600cc araçlarımız var, 1.6 litre motorda tabiki bir işe yaramaz
scooter 50cc -100cc -150cc diyorum ve özelliklede gene denemek lazım diyorum.

aha 2. defa yazdım
şimdi sizde tekrar arabada denemişlerdi işe yaramamıştı yazın olurmu ?
 
Katılım
18 Mar 2013
Mesajlar
570
bakın yukarıda da yazdım ama sanırım okumuyorsunuz?

araba için düşünmeyin dedim
çünkü genelde 1600cc araçlarımız var, 1.6 litre motorda tabiki bir işe yaramaz
scooter 50cc -100cc -150cc diyorum ve özelliklede gene denemek lazım diyorum.

aha 2. defa yazdım
şimdi sizde tekrar arabada denemişlerdi işe yaramamıştı yazın olurmu ?

sakin ol patron
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
879
bakın yukarıda da yazdım ama sanırım okumuyorsunuz?

araba için düşünmeyin dedim
çünkü genelde 1600cc araçlarımız var, 1.6 litre motorda tabiki bir işe yaramaz
scooter 50cc -100cc -150cc diyorum ve özelliklede gene denemek lazım diyorum.



aha 2. defa yazdım
şimdi sizde tekrar arabada denemişlerdi işe yaramamıştı yazın olurmu ?

İmkanımız yoktu okuyamadık kardeş.
 
Katılım
4 Eyl 2012
Mesajlar
199
s.a biraz konu dışı ama benim motorun filtresi bulunmuyor.ben ilerde böyle bişey taksam ne gibi sonuç olur.performans için değil mecburiyetten olacak.
yakıt?
piston çizilirmi?
pervane aşağı doğru montelense yağmur suyu alırmı?
şimdiden teşekkürler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst