Siz motor alırsanızı hangisini secersınızı

HANGİ MOTORU SEÇERSİNİZ


  • Kullanılan toplam oy
    112
Katılım
25 Eki 2007
Mesajlar
629
bu aralar Pek cok konuşulan 3 motor var bende yenı bısey alıcam için bıraz kafam karısıyor sız olsanız benım yerımde hangısını tercı edersınız bırde neden tercı edersınız bır kısa yorum ıstıyorum
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
2,695
en mantıklısı cbf görünüyor yakıt konusunda en cimrisi ve üzerine oturduğunda en kaslısı cbf
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Bence en ucuz olan YBR125 cunku illaki bu gecıs motorun olacak 125cc den cabuk sıkılacaksın ve degıstırmek ısteyeceksın YBR kalıte bı motor 2.elide haraketli satarken fazla zarar etmeden alırken en az malıyetle alabılecegın motor ondan.
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
304
cbf 150 derim ben
en azından ben onu alıcam
kullanıcıdan kullanıcıya değişir ama motor sahibi olupta birebir konuştuklarım arasında cbf bir adım önde yedek parça vibrasyon yakıt tüketimi görünüm v.s
 
Katılım
5 Ocak 2007
Mesajlar
211
ben ybr derim. çünkü ybr kullanıyorum :cherry: cbf 150 ile arasında pek fark yok. ama cbf 150 de devir göstergesi yok. honda üretim maliyetini azaltmak için koymamış. :farao: cbf 150 de kick start yok. küçük cc motorlarda kick start(ayak marşı) olması iyidir. Ybr daha ucuz. ybr de de selektör düğmesi olsa daha iyi olurdu :)

cbf 150 derim ben
en azından ben onu alıcam
kullanıcıdan kullanıcıya değişir ama motor sahibi olupta birebir konuştuklarım arasında cbf bir adım önde yedek parça vibrasyon yakıt tüketimi görünüm v.s

ben ybr ile kütahya ve balıkesire gittim. makinede vibrasyon kesinlikle yok.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
aldıgın motoru iyi rodaj yapmak da önemli. motoru açamadıgında uyuz uyuz bişey olur 100e dahi çıkamazsın. onun için aldıgın motor önemli değil. honda dylan'la 135 gören var scooter, ama cbf150 ile 100e dahi çıkamayan var :) ama gene de soruna cevap ybr 125 derim. :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
bu aralar Pek cok konuşulan 3 motor var bende yenı bısey alıcam için bıraz kafam karısıyor sız olsanız benım yerımde hangısını tercı edersınız bırde neden tercı edersınız bır kısa yorum ıstıyorum

İstanbuldaysan sana Honda bayisinden 3650 ye...plaka dahil...koruma demiri yan ayaklık dahil alabilirim...

3650 ye hepsi birden aynı anda hep beraber:p ...zıfır...:bounce:

bana ulaş 537 335 22 33
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
304
İstanbuldaysan sana Honda bayisinden 3650 ye...plaka dahil...koruma demiri yan ayaklık dahil alabilirim...

3650 ye hepsi birden aynı anda hep beraber:p ...zıfır...:bounce:

bana ulaş 537 335 22 33

geçici bi süre için mi yoksa zam gelmediği sürece her daim mi ?
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
368
şimdi hocam ybr yi geç diğer ikisi apache sağlam ama titreşim li makina tek tavsiyem cbf 150 dir
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
geçici bi süre için mi yoksa zam gelmediği sürece her daim mi ?

ebediyete kadar....:queen:bu fiyattan...:p


valla Cumartesi aradım bi Dyln 150 özel fiyat ver len dedim...abi Pazartesi ara dedi iyimi...yani belli olmuyor...yarına cıvıtırsa topa koyarım zaten...:p

abi belli olmuyo inan...beni mahcup etmez genelde...bayi Honda bayisi...servisiyle 4/4 lük herifler...bende makinayı onlardan aldım...el ense durumları yani..:pbi sıkıntı olursa forum üzerinden bana küfredebilirsiniz...:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
walla açıkçası ben hiç birini almam. hem tarzım değğl hem de altımda bisikelt gibi kalır. ama alcak bi durumda olsam cbf 150 alırdm.
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
131
bence ybr yi hiç düşünme çünkü 125 lik ve güç açısından kesinlikle seni tatmin etmeyecektir.
ben honda derim ismi kalitesi yeter ama tvs de çok iyiymiş sanırım hiç binmedim ama binenler tvs için iyi diolar özellikle devir konusunda diğer motorlardan iyiymiş.yani diğer 150 liklere göre daha düşük devirde daha hızlı gidiyormuş bunu ben bizzat görmedim ama görenlerden duydum.
ama hondanın daha sağlam ve sornsuz olacağını düşünüyorum.
ben keeway motorumu honda cbf ile değiştirmeyi düşünüyorum.
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
honda sevmem ama yiğidi öldür hakkını yeme.adamlar bence sınıfında 10 numara bir motor yapmışlar.cbf150 derim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bencede ybr
hem aynı şasiye sahip çinlilerde var ybr nin bir parçası değişcek olsa onlarınkinden ucuza bulursun artı 2 el piyasasıda hareketli..
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
YBR125 yada CBF150 bence aralarında pek fark yok. 25cc daha fazla olması araya bariz bir fark koymamış. (güç olarak) Bence bu 2 sinden birini tercih et. YBR125 daha önce kullandım. Çapına göre gayet güzel bir motor. CBF150 ise hiç kullanmadım, ama gördüğüm kadarıyla hiçte fena bir motor değil. gidişide güzele benziyor.
Bu arada Mete_Han abi CBF hakkında yazmış ama oy atmamış ne ayak... :)
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2950 ye sıfır ybr bulduysan kaçmaz :cat: hiç düşünme bile
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst