Siyah-Beyaz

Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
13 Şubat 2008 Çarşamba

Antalya ormanları...

Saat 12.00 den sonra bir gezinti yapalım dedik..
Amaç, Yücel'in yenilediği motorunu açmak ve elbette orman havası almak.

Ben de ne zamandır kullanmadığım KaTırıM'ı gezdireyim dedim.

Ama olmadı..
İnik olan ön lastiği benzincide şişirmek niyetindeydim..
Benzinciye geldiğimda lastiğin sibopunun olmadığını farkettim.
1.jpg


Lastikle oyalanmak yerine eve dönüp SkyTeam'i alıp onunla çıktım geziye..
2.jpg


3.jpg


4.jpg


5.jpg


6.jpg


7.jpg


8.jpg


9.jpg


10.jpg


11.jpg


12.jpg


13.jpg


14.jpg


15.jpg


16.jpg


17.jpg


18.jpg


19.jpg


20.jpg


Renkli geziler diliyorum herkese...
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Harbiden Süper Resimler :)
Benimde içimde galiba cross yatıyo :p ne zaman böle fotolar görsem bakmaya doyamıyorum :p
Dağlık bi alanda yaşasam hiç düşünmeden cross diye tuttururdum :p

Teşekkürler paylaşım için, kazasız belasız sürüşler dilerim :rendeer:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
çok güzel olmuş abi. nedense bimiyorum oduncuları görünce içim cızladı ama nedenini bilmiyorum:S

hayatın hiç kimseye siyah beyaz görünmemesi dileği ile.. nice gezilere.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Siyah-Beyaz değil de daha çok desature bir gezi olmuş.:)

Paylaşım için teşekkürler.. :cat:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Siyah beyaz bi etkiledi yahu:mrgreen:
Teşekkür ederiz süper gezinizin harika ffotoları için:cherry:
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
herşey iyi güzel hoş gezi güzel hava güzel ortam güzel ama anlamadığım birşey var fotolar neden siyah-beyaz :queen:
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
920
bir harduro kalsiği daha . harduro'nun gezileri hikayelendirilirse fotoğraflar eşliğinde çok güzel resimli bir kitap/gezi albümü olabilir. :cat:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Sevgili Nezih bey ! çok kötü fenasınız.:p
İşler bozuk masrafa girmemek için hesaplar yapıp duruyorum,siz gözüme gözüme skyteam sokuyorsunuz,insaf yahu....:queen:


:wiinkk:
 
Katılım
11 Haz 2007
Mesajlar
206
fotolar manzaralar gerçekten çok hoş...fotodaki köpek size havlamıyor değilmi nedendir bilmem motorlara hep havlarlar:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst