Sivastan Merhabalar

Katılım
27 Ara 2012
Mesajlar
15
Arkadaşlar Bugün İtibariyle Aranıza Katılmış Bulunuyorum Hepinize S.a Hsun 125 Cc Motosikletim Scooterım Var.
 
Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
2,414
Motosikleti
BWS 100
as. hoşgeldin. kalıcı olman dileğiyle.
akıılıca kazasız aynalı nice bol km lere.
 
Katılım
27 Ara 2012
Mesajlar
15
Sağolun Motosiklet Bi Hastalık Bende Size Kazasız Belasız Sürüşler Dilerim Tüm Arkadaşlarada
 
Katılım
28 Ara 2012
Mesajlar
4
Merhabalar bende sivaslıyım 18 yaşındayım 4. Motorum arora tiger 200 kullanıyorum...
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst