Sitenin Yaş Ortalaması ve Mesleklerimiz?

Yaşınız Kaç?


  • Kullanılan toplam oy
    8,042
Katılım
3 Mar 2006
Mesajlar
14
Sercan SARI , 19 yaşındayım, Yıldız Teknik Üniv. Elektronik ve Haberleşme Müh.:pr: öğrencisiyim....aslen Zongulddak/Çaycuma'lıyım
 
Katılım
14 Kas 2006
Mesajlar
42
merhaba 43 yaşındayım.Ankaralıyım.chopper,cruiser ve trike tutkunuyum.gençleri,küçüklerimizi kollar,severiz.ancak mutlaka yaşıtlarımıza da ihtiyaç duyarız.yaşıtlarımızla sohbet,iyi bir yemeğin üzerine alınan huzurlu,dingin,tok aromalı bir türk kahvesi gibidir

Tuğrul Bey ben de geç başladım sayılır.efendim bendeniz de başkentliyim.cruiser kullanıyorum.biraz body built gerekiyor tabii:)) çok iyi yapmışsınız ..ben motorumu düşünürken bile stresten ,sair yorgunluklardan arınıyorum.görüşmek dileğiyle
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
89
Selam ben Hüseyin Gömleksizoğlu, 27 yaşındayım, İstanbul Göztepe'deyim ve Bilgisayar Programcısıyım. Ruby ve rails gibi dillere takıntım var.
 
Katılım
22 Kas 2006
Mesajlar
102
cem, bilgisayar destekli tasarım, 28 pardon artık 29 :) (el alışkanlığı ne yapalım...)
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
üşenmedim bütün sayfaları okudum, hafızamın yettiği kadar analiz yapayım siteyle ilgili.
-ortalarda khutuck hesaplamış ortalama 27 küsür diye benim de tahminim 27-28 yaş ortalamasına sahibiz sitede (en fazla yoğunluk 24 ile 29 arasında)
- meslek sahibi arkadaşlar en fazla bilgisayar ve elektronik sektöründe çalışıyor
kimya ile ilgili sadece 3 kişi var(benim meslek)
- moderatörler kendileri hakkında bilgi vermemişler
- 5-6 kişi kendini 2 kere tanıtmış nedense bilgiler birbirini tutmuyor :p
- bizim ertuğrul_öz kendini tanıtmamış (hatta mete handro ya da rastlamadım sanırım)
- siteye üye olup ta yaşı tutmayan gençler var 3-5 tane :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst