Sitenin Yaş Ortalaması ve Mesleklerimiz?

Yaşınız Kaç?


  • Kullanılan toplam oy
    8,042
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
13
Mrb

37 Yaşında işsizim...Herhalde en trajik olan da bu...:queen:
Neyse...:bounce:
 
Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
219
MKE Kurumunda Bilgi İşlemci olarak çalışıyorum. Devlet Memuruyum anlayacağınız. Yaşım ise bir itiraz eden olmazsa şimdilik 32.:cherry:
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
Bursa dan Özgür E.M.L. elektrik bölümü mezunu elektrik-makine bakımcılık yapıyorum. 2006 Honda CG 125 sahibiyim 26 yaş (ortalamanın göbeğindeyim heralde..:) )
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
21 May 2006
Mesajlar
401
izmir gaziemirde cobra helikopter teknisyeniyim yaşım 23...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
44
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İsmim Bahtiyar EFE. 23 yaşındayım. İTÜde Meteoroloji Müh. okuyorum. Özel matematik öğretmenliği yapıyorum. Motorum 125zn
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
3
ben oğuz.ankaradayım.süleyman demirel anadolu lisesinde son sınıfım.motorlara hastayım.
 
Katılım
25 Tem 2006
Mesajlar
195

bahtiyardan 2 sora da ben yamış olayım:)

talhadan selamlar yaş 21 istanbul işletme 2.sınıftaym varsa aynı ozelden mesaj beklerim ayrıca www.hediyedenizi.com sitesinde ürün sorumlusyum herkesi beklerim:)
motorum 125zn namı diğer zeytin :wiinkk: ayrıca; www.zenscooclub.com nostaljik motorlar için sitemiz aynı model motorlar buluşuyor.


sevgi ile kalın...​
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
70
Erkut 24 Muğla Üni İşletme mezunu/İzmir-Gaziemir...Potansiyel işsiz :pale: Her türlü teklife açığım...:cat:
 
Katılım
4 Kas 2006
Mesajlar
8
yaş 27 10 sene motosiklet bakım tamir montaj işiyle ugrastım ama şimdi özel bir şirkette çalısıyorum
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
324
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu forumu açan arkadaşım hergün bu yorumları okuyormu acaba :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst