Sitenin Yaş Ortalaması ve Mesleklerimiz?

Yaşınız Kaç?


  • Kullanılan toplam oy
    8,042
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Ertekin, 25, İstanbul Bilgisayar Programcısı, IBM...

Kazasız belasız keyifli sürüşler herkese...
 
Katılım
19 Eyl 2006
Mesajlar
135
Adım Kaya.Yaş 29.Uludağ İşletme Mezunuyum.Uluslararası Madeni Yağ Şirketinde Bayi Sorumlusuyum.
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
erol karakaş,yaş38,nakliye işiyle ugraşmaktayım/ehliyetten sonra inşaallaholacak/istanbul
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
129
sLm Kütahya'dan Mustafa yaş 20 bilgisayar operatöryüm,iktisat mezunuyum,yaz aylarıda Dj lik yapıyorum
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
41
Merhabalar;
Samim Çakır / 25 / İstanbul Çağlayan / Grafiker

Herkese saygı ve sevgiler...
 
Katılım
31 Mar 2004
Mesajlar
379
cemil, 19 yasindayim, grafik ogrencisiydim biraktim yurtdisinda bi okula basvuru yaptim bekliyorum..
 
Katılım
21 Şub 2005
Mesajlar
38
ibrahim,27 yaşındayım, dumlupınar üniversitesinde öğretim elemanıyım.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
ümmet perkitan.50.aşçıyım .boş zamanlarımda hiç durmadan türkiyeyi gezerim.
 
Katılım
25 Ağu 2006
Mesajlar
247
İsmim çağlayan, 44 yaşındayım,inş.müh. ankarada 27 senedir motosiklet kullanıyorum.
 
Katılım
20 May 2006
Mesajlar
73
Ben İbrahim 40 yaşındayım, makina mühendisiyim,yabancı bir şirkette teknik satış md.olarak çalışıyorum.
 
Katılım
16 Eki 2006
Mesajlar
26
selamın aleyküm

herkeze merhaba

BEN İSTANMUL GAZİOSMANPAŞADAN MERT YAŞ:19 MESLEK MUHASEBE
MOTORUM 250 TİGER AMA TRANSLAP ALMAMA AZKALDI ALLAHIN İZNİYLE
 
Katılım
16 Eki 2006
Mesajlar
3
selam dostlar.şevki aksoy 60 yaşında emekliyim.karadenizin incisi akcakoca da piaggio ile dostlarımı bekliyorum..
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
yolcu

selam dostlar.şevki aksoy 60 yaşında emekliyim.karadenizin incisi akcakoca da piaggio ile dostlarımı bekliyorum..
şevki abi bu yaz akçakocaya 2 kere geldim orda bir arkadaşım var onu ziyarete,oraları çok beğendim tekrar gelirsem görüşürüz inşallah.ordaki arkadaşıma selam söylermisin onun resmini siteye atmıştım benim başlıkta inşallah benim başlığı takip ediyorsundur. arkadaşın ismi ihsan ,merkezde nokta kuaför salanunun sahibi.istanbuldan selam.
 

osy

Katılım
17 Eki 2006
Mesajlar
1
Selamlar

Hepinize merhaba ..
Ben Osman Yüzbaşıgil 50 yaşından sonra motorcu (scootercu) Bostancı san. sitesinde oto yedekparça işi yapıyorum ..Hepinize sevgiler ..
 
Katılım
16 Eki 2006
Mesajlar
3
ümmet kardeşim senin maceraların beni 60 dan sonra uyandırdı.seni takip etmek den büyük keyif alıyorum.hele başlığındaki bayrak ve fenerbahce arması....pehh.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst