- Katılım
- 5 Şub 2020
- Mesajlar
- 0
Herkese merhaba dostlarım ismim Ahmet 26 yaşındayım ve Kapadokya'da bir otelde supervisor olarak çalışıyorum. Aranıza katıldığım için mutluyum. Şu an kullandığım bir motosiklet yok yaz döneminde almayı düşünüyorum.
Ankette zamanında oy kullanmışım. Kim bilir kaç yaşında oy vermişim. Şimdi yaş 37. Öğretmenim.