Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Nedim, 24, istanbul
Yıldız Teknikte Öğrenciyim, aynı zamanda arkadaşlarımla birlikte kurduğumuz reklam ajansında (www.iseereklam.com) çalışıyorum. Henüz motorum yok ama inşallah 2007 baharda almak istiyorum.
Birlikte keyif dolu gezilere gitmek temennisiyle hoşcakalın::friends:
Sıtede yeniyim ama Alper gerekli bi konu açmısın arkadaşım, eyw.
Murat ben. 80'liyim. Free-shop çuluk yapıyorum. (bide son 10 gündür yemeden içmeden scooter araştırıyorum)
iktisat mezunuyum kendi işyerimde şimdilik elektro galvaniz işi ile uğraşıyorum.
herkese sevgiller ve kazasız günlr yağmurlarda ise dikkat diyorum.::thanks: