Sitenin Yaş Ortalaması ve Mesleklerimiz?

Yaşınız Kaç?


  • Kullanılan toplam oy
    8,042
Katılım
30 Kas 2017
Mesajlar
265
Motosikleti
XMAX 300, MT 25, ARORA BEATRİX, HONDA FORZA 250
Bence anket verilerini yeniden yapmalısınız. 2005 de 23 yaşında olan adam şuan 36 yaşında :)

Ben çağrı bankacıyım. 31 yaşındayım.
 
Katılım
9 Tem 2018
Mesajlar
24
Merhaba,20 yasindayim.Kanada'da okuyordum,bu sene ilk senemdi ama biraktim.Haliyle ogrenciyim :)Ducati Monster 821 kullanicisiyim.
 
Katılım
12 Tem 2018
Mesajlar
1
Merhabalar , ismim Volkan yaşım 35 , Turkcell de çalışıyorum. Motorum Burgman 200 (Foruma bugün kaydoldum)
 
Katılım
11 Haz 2015
Mesajlar
247
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaş : 31
meslek : zabıt katibi
motocycle : vstrom 650
:thumleft:
 
Katılım
9 Şub 2013
Mesajlar
4
Herkese Selam,

İsmim Mustafa Yıldırım. Memleketim Trabzon. 94 doğumluyum ve 22 yıldır İstanbul'da yaşıyorum. E-Ticaret ile uğraşıyorum. Çocukluğumdan beri motosiklet tutkusuyla yaşıyorum ve nihayet dün Kymco Xciting 250ri model motosikletime kavuştum, an itibari ile aranıza katılmış bulunmaktayım.
Bundan sonraki planım motosiklet etkinliklerine katılıp samimi bi çevre oluşturmak. Bu konuda forumdaki rütbeli abilerim/kardeşlerimden destek bekliyorum :)
Büyüklerimin ellerinden, küçüklerimin gözlerinden öperim.
Tekeriniz düz bassın !
 
Katılım
31 Tem 2017
Mesajlar
116
Herkese Selam,

İsmim Mustafa Yıldırım. Memleketim Trabzon. 94 doğumluyum ve 22 yıldır İstanbul'da yaşıyorum. E-Ticaret ile uğraşıyorum. Çocukluğumdan beri motosiklet tutkusuyla yaşıyorum ve nihayet dün Kymco Xciting 250ri model motosikletime kavuştum, an itibari ile aranıza katılmış bulunmaktayım.
Bundan sonraki planım motosiklet etkinliklerine katılıp samimi bi çevre oluşturmak. Bu konuda forumdaki rütbeli abilerim/kardeşlerimden destek bekliyorum :)
Büyüklerimin ellerinden, küçüklerimin gözlerinden öperim.
Tekeriniz düz bassın !

Güle güle, kazasız belasız kullanın :cat:
 
Katılım
26 Tem 2018
Mesajlar
6
Merhaba arkadaşlar. Ben Eyüp yaş 33. Mekan 34 vatan 61.. Meslek maliyeci.) mtv borcu, tpc olan arkadaşlar varsa bu ayın sonuna kadar olan fırsatı kaçırmasınlar.! ;) Motosiklet sürmeyi öğrenmeye 2 ay önce başladım. Başlangıç cbf 150 yle.. eh fena değil. Yokuşlarda boğuluyor biraz 😄 2011 model 55.000 km.’de. Olacak o kadar.) Acemiliği atana kadar 1-1,5 sene kullanmayı düşünüyorum. İlerisi için aklımda Kawasaki Z300 var. Umarım fiyatları biraz düşer.) Tekerinize taş değmesin. Allah’a emanet olun.
 
Katılım
12 Tem 2018
Mesajlar
1
Merhabalar , ben Fatih 25 yaşındayım Isparta’da yaşıyorum eczane teknisyeniyim 5 aylık cf moto 150 nk kullanıcısıyım.
 

Acq

Katılım
7 Ağu 2018
Mesajlar
7
Selam arkadaşlar Çanakkale'den Ali Can yaş 24 Gıda teknikeri'yim ama avm de garsonluk yapıyorum.
 
Katılım
9 Ağu 2018
Mesajlar
1
Merhaba arkadaşlar ben ali baran. yaşım 35. Xmax 125 Abs kullanıcısıyım. Mesleğim kurgu yönetmenliği ve yönetmenlik.
 
Katılım
6 Tem 2018
Mesajlar
1
Merhaba değerli büyüklerim,arkadaşlarım ve forumda sayısının fazla olduğunu düşünmediğim sevgili küçüklerim :)
Ben Göktuğ Tuğral 20 yaşındayım ve Adana'da ikamet etmekteyim,Çukurova Üniversitesi'nde İnşaat Mühendisliği öğrencisiyim.
Adana'da olan arkadaşların şahsımla ve motosiklet grubumuzla tanışması dileğiyle:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst